Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange znikają z reklam Orange, w nowej kampanii dziecięce „All you need is love” – informuje portal WirtualneMedia.

Serce i Rozum pierwszy raz wystąpili w telewizji w 2010 roku. W reklamach Orange Polska (TP) dwie maskotki (Serce i Rozum) przedstawiały nowe oferty i promocje TP w myśl zasady: „Czy kierujesz się sercem czy rozumem, oferta Telekomunikacji Polskiej jest dla ciebie”. Ta kultowa kampania reklamowa do dziś pokazuje swoim odbiorcom, że każdą decyzję podejmujemy na podstawie emocjonalnych (Serce) oraz racjonalnych (Rozum) argumentów, które są tak samo ważne. Obecnie są jednymi z najbardziej lubianych postaci w Polsce. Ich reklamy można obejrzeć na Youtube i na Facebooku.

To co najważniejsze się nie zmienia, ale zmienia się sposób w jaki żyjemy. Dlatego powstał pakiet Orange Love, a w nim ultraszybki Światłowód, telewizja w jakości 4K i nielimitowane rozmowy. Wszystko czego potrzebujesz w jedynym takim pakiecie za mniej niż 3 zl dziennie.

Przyczynę zakończenia tej serii reklam wyjaśnia w rozmowie z WirtualneMedia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska. – Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści – zaznacza Gaca. – Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami – mówi wiceprezes Orange Polska.

źródło: Wirtualnemedia.pl

Fragmenty konferencji Orange, na której ogłoszono nową platformę Orange Love.

Kan