Orange stworzył aplikację mobilną Mój FunBox, która pozwala wygodnie zarządzać usługami na modemie Livebox i Funbox. Oficjalna i bezpłatna aplikacja dla Klientów Orange Polska dostępna jest na smartfony i tablety z systemem operacyjnym Android.

Mój FunBox
Mój FunBox

Mój FunBox umożliwia:

    – zarządzanie informacjami o modemie

    – diagnostyka awarii w obrębie sieci domowej dotyczących usług: internet, telewizja oraz VoIP(telefonia)

    – zarządzanie harmonogramem dostępu do sieci WiFi dla konkretnych urządzeń mobilnych

    – ścieżka „”krok-po-kroku”” podłączania modemów Orange (Livebox oraz FunBox) we wszystkich technologiach dostępowych

    – udostępnianie gościnnego dostępu do WiFi za pomocą kodu QR

Kluczowe są dwie kwestie – możliwość modyfikowania hasła do domowego Wi-Fi z poziomu aplikacji oraz udostępnianie gościnnego dostępu do WiFi za pomocą kodu QR lub SMS. Szczególnie ta druga opcja – przydatna przy większych spotkaniach, wspólnej pracy czy nauce, gdy Wi-Fi jest niezbędny, a podłączonych sporo.

Rodziców zapewne także ucieszy możliwość ograniczenia dostępu do domowego Wi-Fi niektórym urządzeniom w określonych godzinach. Dzięki tej opcji mamy pewność, że dziecko nie korzysta z Wi-Fi wtedy gdy na przykład powinno spać lub uczyć się. Oczywiście, można to obejść, ale od czego jest aplikacja „Chroń dzieci w sieci”.

Aplikacja daje także pewne możliwości związane z diagnozowaniem błędów technicznych i awarii w obrębie naszej sieci domowej, zawiera także konkretne wskazówki jak podłączyć urządzenie. Mnie taka możliwość cieszy. Przyznaję, że gdy zakładano u mnie światłowód nie przyglądałem się specjalnie intensywnie technikom, którzy to robili. Dlatego, w przypadku ewentualnego malowania czy małego remontu z radością skorzystam z pomocy w aplikacji by później wszystko podłączyć na nowo.

Aplikacja jest obecnie dostępna na urządzenia z Androidem: Tutaj

źródło: Orange

Kan