Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny UEFA EURO 2016, 14 kwietnia rozpoczął kampanię związaną z EURO 2016 i uruchomił platformę sponsoringową – Orange Sponsors You, stawiając kibiców na pierwszym planie. Orange dzieli się ponad trzema tysiącami biletów na mecze i dwustoma pakietami VIP, umożliwiającymi oglądanie rozgrywek. Orange rozpoczał także swoją globalną kampanię telewizyjną i reklamową z udziałem gwiazdy Zinédine Zidane, który będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Reklama będzie połączona z wyjątkowym filmem 360°, który zostanie udostępniony na Orange Sponsors You już 6 czerwca.

Pokaż swoje wsparcie dla piłki nożnej, oświetlając Wieżę Eiffla

Razem z Paryżem, Orange da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu spektakularnego pokazu światła w stolicy Francji. Każdego dnia podczas UEFA EURO 2016 będą odbywały się mecze na stadionach, ale także wirtualne mecze pomiędzy fanami. Będą oni mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych. Wybór najlepszych postów fanów, opublikowanych w mediach społecznościowych, będzie również wyświetlany na Wieży Eiffla. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Kliknij na ikonę Więży Eiffla, aby przejść do filmu.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange skomentowała: „Nie tylko kierujemy światła reflektorów na fanów, ale także pomagamy im w decydowaniu, jak Paryż i Wieża Eiffla będą uczestniczyć w świętowaniu UEFA EURO 2016. To unikalna możliwość, jaką Orange daje fanom, którzy mogą sprawić, by UEFA EURO 2016 stał się czasem świętowania dla wszystkich.”

Unikalne partnerstwo pomiędzy Miastem Paryż a Orange daje możliwość iluminacji tego wyjątkowego zabytku mieszkańcom Paryża i jego gościom, których połączy wspólna pasja do piłki nożnej . Chcemy, by UEFA EURO 2016 stał się radosnym wydarzeniem, w którym każdy może uczestniczyć” – powiedział Jean-François Martins, zastępca burmistrza Paryża odpowiedzialny za sport i turystkę.

Wszyscy fani z całego świata, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, mogą włączyć się do gry i pokazać swoje wsparcie poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter czy Instagram) używając hasztagu kraju wspieranej przez nich reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą podawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Zostań Oficjalnym Fanem Meczu – tylko dzięki Orange

W czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych fanów na stadionach. Orange skieruje na nich światła reflektorów i oznaczy ich jako „Fan of the Match”. Poznamy ich w czasie przerwy, a ich wizerunki będą pokazywane na wielkich ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange. Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum „Fan of the Match”.

źródło: Orange

Kan