Już ponad 5 miliony klientów Orange zrezygnowało z papierowych faktur na rzecz bardziej ekologicznych – elektronicznych. Grupa Orange stara się zachęcać do tego swoich klientów.


Od zwykłej faktury różni się tak naprawdę jedynie drogą dostarczenia. E-faktura przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na indywidualnym koncie klienta na stronie internetowej bądź w aplikacji mobilnej.

Rozwiązania „bezpapierowe”, Orange wprowadził na przełomie wieków i od tego czasu aktywnie je wspiera. Choćby obniżając opłaty za usługi, dla klientów z nich korzystających. Orange Polska jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła na dużą skale wprowadzanie elektronicznych faktur i aktywnie włączała się w popularyzację tego wygodnego i ekologicznego rozwiązania. Firma od lat ogranicza liczbę wszelkich wydruków i promuje elektroniczną obiegu dokumentów we wszystkich obszarach swojej działalności. Skala tych działań ma wyraźny pozytywny wpływ na środowisko naturalne.

Wprowadziliśmy je z kilku powodów. Nie ukrywając, ograniczają nasze koszty, ale pozwalają zarazem ograniczyć wysyłanie papieru, który później zalega na wysypiskach. Nie mówiąc już o ścinaniu drzew – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

.