W salonach Orange, w sklepie akcesoria.orange.pl, a od niedawna także na „wyspach” w wybranych centrach handlowych możecie znaleźć produkty marki O’Care. W portfolio marki możecie znaleźć nieco ponad 200 produktów, ramach głównych kategorii.
Pierwsza to „zasilanie” – znajdziecie w niej wszelkiego rodzaju ładowarki i powerbanki. Kolejnymi są „transmisja danych”, czyli kable i przewody oraz „motoryzacja”, w której mieszczą się uchwyty na nawigacje i smartfony. W ofercie są także karty pamięci, szeroko pojęta ochrona telefonu i multimedia.
Ta ostatnia kryje jedną z największych ciekawostek, czyli Okulary O’Care VR Glasses, które umożliwiają oglądanie filmów oraz animacji 3D bezpośrednio z telefonu. Inne warte uwagi produkty to choćby ładowarka samochodowa typu 2 microUSB o mocy 2.4 A, powerbank o pojemności 5200 mAh i karta pamięci 32 GB.
Co ciekawe O’Care to nie tylko produkty, ale także cztery usługi, z których możecie skorzystać. screenCare – to zabezpieczenie wyświetlacza poprzez naklejenie folii lub szkła ochronnego przy pomocy specjalnego aplikatora. Niby nic, ale dzięki temu nie będziecie musieli się martwić choćby o bąbelki powietrza. phoneCare to zabezpieczenie telefonu poprzez odpowiednio dobrane etui dedykowane, a dataCare polega na możliwości bezpiecznego skopiowania wszystkich danych z telefonu na inny, bądź pamięć zewnętrzną. Ostatnią jest serviceCare, czyli wykrywanie usterek telefonu.
Poszukajcie produktów marki w salonach i care-pointach oraz w e-sklepie.
źródło: Orange
Kan
Orange ? Nie dziękuję za ich arogancję wobec klienta.
w sferii nie miałem takich problemów, ale to wiadomo małe firmy muszą dbać o każdego swojego klienta, dużym to zarządzają wyłącznie korporacyjne cyferki
[quote]w sferii nie miałem takich problemów, ale to wiadomo małe firmy muszą dbać o każdego swojego klienta, dużym to zarządzają wyłącznie korporacyjne cyferki [/quote]
to są Ci od telefonii nomadycznej?
chyba, tak, a swoją drogą te nomadyki to całkiem dobre rozwiązanie dla firm, które chcą mieć numer stacjonarny z którego można korzystać poza biurem
[quote][quote]w sferii nie miałem takich problemów, ale to wiadomo małe firmy muszą dbać o każdego swojego klienta, dużym to zarządzają wyłącznie korporacyjne cyferki [/quote]
to są Ci od telefonii nomadycznej? [/quote]
tak, to Ci! widać że fajnie się zaczynają rozrastać