Orange wystartował z nową platformą komunikacyjną. Jej elementem spajającym jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim – potrzebach. Bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność. Ich losy warto śledzić.

W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska („Bez tajemnic”, „Wataha”, „Król Życia”), Piotr Głowacki („Bogowie”, „Król Życia”, „11 minut”, „Karbala”), Olga Bołądź („Czas honoru”, „Służbe specjalne”, „Nad życie”), Tomasz Schuchardt („Chemia”, „Karbala”, „Jesteś Bogiem”), Filip Opania („Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz”) czy Marcin Stec („Karol – Człowiek, który został Papieżem”, „Listy do M.”, „Na Wspólnej”, „M jak Miłość”). Co ciekawe dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.

Za stworzenie pomysłu kierunkowego nowej platformy kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Reżyserię powierzono islandzkiemu reżyserowi filmowemu Arniemu Olafurowi Assgeirsonowi („Więzy rodzinne”, „Brim”). Za zdjęcia do spotów reklamowych odpowiedzialny jest nominowany dwukrotnie do nagrody BAFTA Wojciech Szepel („Fortitude”, „Lekcje pana Kuki”). Równocześnie agencja VML przygotowała i zrealizowała rozwinięcie formatu w internecie. Materiały do internetu zrealizował reżyser i operator filmowy Bartosz Prokopowicz („Chemia”). Muzykę do wszystkich filmów skomponował islandzki twórca Ulfur Eldjarn.

Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i w kinie. Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska.

źródło: Orange

Kan