Orange Polska nagrodzono, jako Markę Przyjazną Blogerom. To kolejne wyróżnienie dla spółki za zaangażowanie w social media i współpracę z influencerami.

Dynamika zmian zachodzących w mediach społecznościowych wymaga od marketerów nieustannego poszukiwania nowych form dotarcia do użytkowników. Nowe narzędzia i kanały to ogromne możliwości budowania dialogu z marką i niekonwencjonalnego prezentowania treści ofertowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska.

Orange Polska już po raz drugi został wyróżniony nagrodą Marki Przyjaznej Blogerom. W 2013 roku otrzymał ten laur, jako pierwsza marka w historii. To docenienie obecności i zaangażowania spółki w social mediach oraz współpracy z influencerami. Wśród najważniejszych z realizowanych w Orange projektów warto wymienić „Misję Orange Travel” z Martyną Wojciechowską, „Cyber trailery” z Cyber Marianem, „On/Off” z Natalią Hatalską, „12 konwergentnych”, „Agentów CyberTarczy” czy realizowany aktualnie z Konradem Kruczkowskim „Halo. Człowiek”.

źródło: Orange Polska

Kan