Jesteś tutaj:-, Orange, Rynek, Taryfy komórkowe-Asseco przeniesie dane klientów Orange do nowego systemu bilingowego

Asseco przeniesie dane klientów Orange do nowego systemu bilingowego

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla Orange Polska. To jeden z kilku strategicznych projektów, który ma na celu uruchomienie nowoczesnego środowiska obsługi klientów operatora. W ramach przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange Polska. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

Naszym zadaniem jest realizacja procesów: zbierania wymagań, fazy analitycznej, implementacji zmian w systemie BRM i w środowisku zintegrowanym oraz migracji klientów – powiedział Radosław Semkło, Dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów w Asseco Poland.


Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego
– powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska S.A. – Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych – dodał.

Asseco to jeden z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Jest partnerem operatora odpowiedzialnym, m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi Klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej.

źródło: Asseco

Kan



Autor |2015-09-17T14:32:13+02:0017 września 2015 14:32|Kategorie: Newsy, Orange, Rynek, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.