Od niedawna użytkownicy Mój Orange mogą skontaktować się z właściwym Doradcą już z poziomu aplikacji. Wystarczy w menu aplikacji wybrać „kontakt z Biurem Obsługi Klienta”, a następnie jeden z dostępnych tematów rozmowy i poczekać na zgłoszenie się Doradcy.
Z nowej funkcji mogą korzystać wszyscy Klienci Indywidualni ofert abonamentowych i na kartę (oprócz Mix), którzy używają smartfonów z systemem Android i mają zainstalowaną aktualną wersję aplikacji Mój Orange.
Moje Orange działa w oparciu o dane pobierane z Orange on-line i umożliwia: sprawdzanie stanu konta i pakietów dodatkowych, dane o ostatnich 12 fakturach i płatnościach, zarządzanie usługami i pakietami (włączanie, wyłączanie), podgląd połączeń (głosowych, SMS, MMS, data) i ich kosztów oraz możliwość instalacji dedykowanych aplikacji Orange.
Moje Orange
Korzystanie w Polsce oraz przez Wi-Fi jest bezpłatne i nie obciąża pakietów data. Pamiętajcie, aby korzystać z aplikacji musicie się do niej zalogować używając loginu i hasła przypisanych do konta na portalu orange.pl
Informacje o aplikacji, a także instrukcję, jak ją pobrać i zainstalować możecie znaleźć na stronie: http://www.orange.pl/mojOrange
źródło: Orange
Kan
W sprawie zamówienia nowej usługi lub przedłużenia umowy lepiej zadzwonić na 801 234 567 – taniej i łatwiej się dodzwonić 🙂 Ale uwaga nie załatwicie tam spraw związanych ze standardową obsługą – mnie odesłali na do BOKu.