Marka Orange Polska w raporcie kwartalnym. To kolejny spadek liczby nowych przyłączeń. W drugim kwartale było to 81 tys. kart.

Nju Mobile (marketingowa pisownia własna: nju mobile) – marka usług telefonii komórkowej, działająca w sieci Orange. Została wprowadzona na rynek w kwietniu 2013 roku. Operatorem sieci jest Orange Polska. W ofercie znajduje się zarówno sprzedaż usług na kartę (pre-paid), jak i na abonament (post-paid).

Liczba klientów telefonii komórkowej Orange Polska wyniosła na koniec trzeciego kwartału 15,591 mln. Orange Polska w trzecim kwartale 2014 roku pozyskało netto 130 tys. klientów telefonii komórkowej, dwa razy więcej niż kwartał wcześniej. Liczba klientów abonamentowych wzrosła o 74 tysiące, a baza usług post-paid wzrosła o 56 tys. Wskaźnik odejść klientów w segmencie pre-paid wzrósł do 16,4 proc. z 14,9 proc. kwartał wcześniej. Do tej pory wskaźnik ten oscylował wokół 15 proc. Koszt pozyskania klienta spadł po raz drugi z rzędu do 340 zł. Utrzymanie klienta zdrożało do 247,8 zł. Więcej na ten temat informowaliśmy Tutaj

źródło: Orange

Kan