Nju mobile, najnowsza marka usług telefonii komórkowej sieci Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Przez ten okres sub marka Orange przekonała do siebie niemal pół miliona klientów, a projekt powoli wychodzi na Plus i swój próg rentowności osiągnie w tym roku – poinformowali Przedstawiciele Orange.

Orange Polska w raporcie finansowym za I kwartał br. informuje, że 23 proc. z nich korzysta z oferty z rachunkiem, a 77 proc. z oferty na kartę. Z usług nju korzysta prawie pół miliona klientów, a niemal 80 proc. z nich używa telefonu nju jako numeru głównego.

Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Pojawiła się alternatywa dla klientów, którzy szukają tanich rozwiązań. Na podstawie przekazu reklamowego można scharakteryzować ją następująco: prosto, tanio i bez zobowiązań. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami. Co więcej okazało się, że nie jest łatwo skopiować nasze rozwiązania, choć próby były czynione. Dzięki reklamom z charakterystyczną, żółtą postacią (Mr Pipik) posługującą się niezbyt poprawną polszczyzną, Nju mobile zna niemal każdy. W marcu br. rozpoznawalność marki NJU.mobile wynosiła 79 proc., o 29 pkt proc. więcej niż w maju ub.r.


Na urodziny powstał też sklep nju mobile z gadżetami, oferowanymi użytkownikom – fanom. Warto przypomnieć, że propozycja Nju.mobile jest skierowana zarówno do osób preferujących usługi na kartę, jak i dla zwolenników abonamentu. – Nie wykluczamy, że w ofercie Nju.mobile pojawią się także telefony komórkowe – mówił dziś Paschalis-Jakubowicz.

Wśród klientów nju aż 52 proc. można uznać za ambasadorów marki, którzy aktywnie polecają ją innym. Grupa 43 proc. klientów pozostaje nieaktywna, 1 proc. klientów jest niezadowolonych z oferty, 4 proc. pozostaje neutralna. – Stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie – podkreślał na spotkaniu, z okazji pierwszego rok istnienia projektu Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy do spraw marketingu masowego w Orange Polska.

Niedługo w środkach przekazu pojawi się kolejna animacja promująca usługi telekomunikacyjne. Tytuł nowej reklamówki: „Bo jestem sławny”.

źródlo: Onet

Kan