Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku i korzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają czas odpowiedzi na pytania internautów średnio to tylko 23 minuty – poinformował Wojciech Jabczyński rzecznik Orange Polska.

Jak podaje portal SocialBakers, który specjalizuje się w statystykach, poinformował, że Orange znalazł się w światowej czołówce marek świadczących najlepszą obsługę klienta w mediach społecznościowych. Podkreślił również najkrótszy czas odpowiedzi na pytania internautów spośród 10 najlepszych fanpage.

Fanpage Orange należy do pierwszej trójki profili marek, które na Facebooku zgromadziły wokół siebie największą społeczność. Internauci lubiący stronę Orange korzystają też często z pomocy Orange Ekspertów, którzy udzielają odpowiedzi na pytania publikowane bezpośrednio na tablicy oraz rozwiązują problemy zgłaszane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Do dyspozycji fanów są także aplikacje pomocowe – doradca oferty, wideotutoriale, a także unikalne rozwiązanie na polskim Facebooku – doradca społecznościowy, w którym na pytania internautów odpowiadają inni internauci. Na profilu Orange uruchomiona została specjalna zakładka „pomoc Orange”, miejsce gdzie wspiera ich zespół kompetentnych doradców.

źródło: Orange

Kan

Warto przeczytać:
Orange pomaga klientom na Facebooku