– Niestety technika od czasu do czasu płata figle i mamy awarię IT, która spowodowała, że nie działają nasze strony www.orange.pl i www.njumobile.pl. Mamy także problemy z funkcjonowaniem niektórych usług i bieżącą obsługą klientów korzystających z salonów sprzedaży oraz obsługi telefonicznej. Przepraszam za wszelkie, związane z tym utrudnienia. Walczymy, aby jak najszybciej usunąć awarię. Spodziewamy się, że nastąpi to dziś w godzinach popołudniowych – napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Godz. 15.58. Awaria została usunięta. Portal http://www.orange.pl/ i pozostałe usługi już działają.
Kan
Niestety to nie prawda że awaria została usunięta. Dalej nie działają usługi po zalogowaniu się na swoje konto – np. nie można sprawdzić stanu konta, historii faktur, itp.
Możliwość przejścia na ofertę YES w Zetafonie, też nie działa… Choć walczą z tym od początku wprowadzenia oferty czyli już ponad tydzień.
Więc Panie rzeczniku usługi nie działają! Jak napisał poprzednik stanu konta na telefonach abonamentowych również nie można sprawdzić.
Witam. Mam problem, bo telefon często mi się zacina, a czasami ekran robi się cały czarny i nic kompletnie nie da się zrobić wliczając w to wyłączenie telefonu. Często równie nie czyta karty pamięci. Wyskakuje komunikat 'niespodziewanie wyjęto kartę pomięci’, mimo, że karta nadal jest. Telefon jest nowy, ma dwa miesiące, bardzo o niego dbam. Jeśli ktoś zna przyczynę, proszę o pomoc. Z góry dziękuję 🙂
Witam. Mam problem, bo telefon często mi się zacina, a czasami ekran robi się cały czarny i nic kompletnie nie da się zrobić wliczając w to wyłączenie telefonu. Często równie nie czyta karty pamięci. Wyskakuje komunikat 'niespodziewanie wyjęto kartę pomięci’, mimo, że karta nadal jest. Telefon jest nowy, ma dwa miesiące, bardzo o niego dbam. Jeśli ktoś zna przyczynę, proszę o pomoc. Z góry dziękuję 🙂