Uderz w stół, a nożyce się odezwą… Tak właśnie skojarzył mi się wpis, podpisany nazwiskiem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange, w którym krytykowane są nasze informacje o wysokim poziomie wskaźnika polecalności (NPS), zarówno wśród klientów korporacyjnych, jak i użytkowników internetu na naszej własnej sieci. – odpowiada swojemu odpowiednikowi Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Netii.

I dodaje – pełna zgoda. Mniej demagogii, więcej liczb. My te liczby pokazujemy. A Orange?.

Karol Wieczorek podkreśla także, że badania, na które Netia się z dumą powołuje robi dla Operatora zewnętrzna firma (Ipsos) a Klienci, z którymi się kontaktuje nie wiedzą na czyje zlecenie badanie jest przeprowadzone.

I chyba o to chodzi? – podkreśla Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Netii.

Operator porównuje się w ramach jednorodnej próby i jednorodnego badania – nie chcę więc odnosić się do innych pomiarów – dodaje.

Bardzo nas cieszy, że wszystkim nam zależy na ciągłym doskonaleniu i podnoszeniu jakości usług. Skorzystają na tym Klienci. I to jest w tym najważniejsze – konkluduje Karol Wieczorek.

źródło: Netia

Kan