Wczoraj na Facebooku na szybko skomentowałem odpowiedź Play na ofertę nju mobile, że „coś trzeba było ad hoc zrobić to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. Nju mobile nie da się skopiować na kolanie”. Dziś, po zapoznaniu się ze szczegółami redbulowego no limit, mogę tylko to podtrzymać – skomentował nową ofertę Play Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Żeby skopiować unikatowy mechanizm, pozwalający tanio i bez zobowiązań korzystać z oferty na abonament i kartę, trzeba trochę marketingowego wysiłku, a nie PR-owego odgrażania się kto komu zęby skruszy, warczenia silnikiem na parkingu i zakładania koszulek z bykami. (…) Ciepłe słowa popłynęły również od branżowych ekspertów – podkreśla Wojciech Jabczyński.

I dodaje: nju mobile jest niezależną marką, działającą głównie w Internecie, dlatego szczegółów dotyczących oferty szukajcie na jej stronie lub poprzez infolinię, a nie na moim blogu, czy infoliniach Orange Polska.

źródło: biuroprasowe.orange.pl/wojciechjabczynski

Kan