Orange pracuje nad nową marką pre-paid, w tajemnicy wybiera agencję – informuje „Presserwis”.

Prace są prowadzone w ścisłej tajemnicy. „Presserwis” twierdzi, że marka pre-paidowa ma być wprowadzona w pierwszej połowie tego roku.

Tak, pracujemy nad nową ofertą prepaid. Rzeczywiście tak się dzieje i za kilka tygodni powinniśmy być gotowi, aby pokazać Wam taryfę Smart, czyli nową ofertę przygotowaną specjalnie pod użytkowników smartfonów. Ciekawie połączymy w nim możliwości Orange Free na kartę z innymi taryfami. Szczegółów podać nie mogę, dlatego proszę bądźcie cierpliwi. – komentuje informację Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Orange na kartę – system prepaid wprowadzony w 2011 roku przez PTK Centertel dla sieci Orange. Zastąpił on trzy wcześniej odrębne oferty prepaid, Orange POP, Nowe Orange Go oraz Orange One. Do systemu wliczają się także usługi znane pod częściowo odrębną marką (mającą również dedykowany starter) Orange Free na kartę. Marka Orange na kartę powstała w celu ujednolicenia marki usług przedołaconych w sieci Orange. Wiąże się to z wycofaniem odrębnych starterów pod dawnymi markami, w tym pod nazwą POP znanej jeszcze sprzed czasów rebrandingu sieci. Usługi znane wcześniej pod odrębnymi markami zostały zdegradowane do rangi taryf jednego systemu prepaid. Charakterystyczną cechą nowej usługi jest możliwość swobodnego przechodzenia pomiędzy taryfami. Istotnym udogodnieniem jest równiez możliwość przejścia z taryf o profilu głosowym (POP, Go, One) do taryfy o profilu internetowym (Free).

źródło: Press

Kan