15 tysięcy osób zainteresowało się ogólnopolskim konkursem „Reklama dla Firm”. Spośród 1180 małych firm, które spełniły jego warunki, komisja konkursowa wyłoniła 340 zwycięzców. Otrzymają oni od Orange bezpłatne pakiety reklamowe obejmujące kampanie na tablicach zewnętrznych w wybranym przez siebie mieście. Reklamy pojawią się w październiku na ponad 1800 nośnikach w 49 miastach Polski. Akcja prowadzona jest pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Duże zainteresowanie konkursem „Reklama dla Firm” ze strony mikro firm to dowód na to, że lokalni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności prowadzenia działań reklamowych i ich wpływu na rozwój biznesu. Jednak nie zawsze decydują się na nie, przede wszystkim ze względu na wysokie koszty. Realizując projekt „Reklama dla Firm”, chcemy kompleksowo wspierać ich rozwój – w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie i dostarczanie rozwiązań telekomunikacyjnych czy teleinformatycznych – mówi Tomasz Izydorczyk, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego, Orange Polska.

Zadaniem uczestników konkursu było opisanie, w jaki sposób ułatwiają sobie prowadzenie firmy. Przedsiębiorcy cenią sobie dobrą organizację pracy, zaufany zespół pracowników oraz możliwość ciągłego poszerzania wiedzy. W codziennej pracy wykorzystują nowoczesne technologie. Ważnym czynnikiem ułatwiającym prowadzenie firmy jest optymalizacja kosztów, zwłaszcza w obliczu kryzysu. Co ciekawe, z nadesłanych na konkurs „Reklama dla Firm” zgłoszeń wyłania się współczesny obraz polskiego przedsiębiorcy – osoby młodej, przedsiębiorczej, pomysłowej i otwartej na niestandardowe rozwiązania.

Wszystkie odpowiedzi, nadesłane na konkurs za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl, oceniało jury złożone m.in. z przedstawicieli Orange oraz eksperta Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rejestracja do konkursu trwała od 9 sierpnia do 9 września br.

Akcja „Reklama dla Firm” była skierowana do wszystkich osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. Stanowiła drugą odsłonę projektu realizowanego w ramach rebrandingu Telekomunikacji Polskiej na Orange w maju br. O uruchomieniu drugiej edycji zadecydowały wyniki: wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników z udziału w majowym projekcie oraz jego realne przełożenie na wyniki biznesowe. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w pierwszej odsłonie akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik majowego projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

źródło: Orange

Kan