Od dziś klienci Orange mogą wyjaśnić wątpliwości, rozwiązać problem czy kupić usługi również poprzez Facebooka. Na profilu Orange uruchomiona została specjalna zakładka „pomoc Orange”, miejsce gdzie wspierać ich będzie zespół kompetentnych doradców.
Zakładka pomoc Orange na naszym profilu na Facebooku to miejsce, gdzie klienci znajdą wiele informacji o naszych usługach i ich działaniu oraz w razie potrzeby uzyskają kompetentną pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. To przykład nowoczesnego i otwartego podejścia do obsługi klientów i szukania kontaktu z nimi tam, gdzie spędzają swój czas – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów.
– Od początku listopada, w ramach kampanii w Orange klienci mają lepiej, informujemy jak łatwiej korzystać z naszych usług. Mocno wierzymy w potencjał mediów społecznościowych, wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i zmieniamy się pod ich wpływem. Serwis na naszym fanpage’u FB to kolejny przykład kompleksowego podejścia do komunikacji z klientami – uważa Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Public Relations i Sponsoringu Grupy TP.
W serwisie pomoc Orange (www.facebook.com/OrangePolska) użytkownikom towarzyszyć będą doradcy myOrange, czyli konkretne, znane ze zdjęcia osoby, które będą dostępne online i będą aktywnie udzielały odpowiedzi i zarządzały problemami. Najważniejsze elementy serwisu to:
- formularz pomocowy – to prosta aplikacja, która pozwala na zgłoszenie sprawy, która od razu trafia do aktywnych on-line doradców myOrange. Osoby te same sprawdzą niezbędne dane klienta i zajmą się jego sprawą.
- forum techniczne Orange – można tu znaleźć odpowiedzi na tematy związane z techniką i obsługą
- zrób to sam – serwis e-care, pozwalający na załatwienie on-line spraw związanych z obsługą konta abonenckiego
- wideoporady – dotyczą spraw technicznych i użytkowych
Z poziomu zakładki klienci uzyskają też dostęp do sklepu Orange, poszerzonych informacji o ofercie, fakturach, płatnościach i formalnościach oraz do nowościach i promocjach. W razie konieczności znajdą tu również informacje o problemach w obsłudze.
Dotychczas klienci Orange mogli uzyskać pomoc poprzez główną stronę profilu, wpisując np. pytania w komentarzach. Ta forma także zostanie utrzymana, przede wszystkim dlatego, że jest wygodna dla użytkowników.
Obsługa na profilu Orange Polska jest bardzo szeroka. Serwis pomoc Orange, podzielony na obsługę klienta indywidualnego i biznesowego, to jedna z jej odsłon. Będzie rozwijany i wzbogacany o kolejne usługi wychodzące naprzeciw potrzebom klientów.
– Myślę, że rozwiązanie idzie dokładnie w tym kierunku (…). Teraz nie tylko będziecie mogli opisywać swoje przypadki, ale od razu je rozwiązywać, jeśli będzie potrzeba. Facebook`owy zespół doradców pomoże wszystkim użytkownikom Facebooka (a więc nie tylko fanom), niezależnie czy są klientami indywidualnymi, czy biznesowymi. Zachęcam Was, naszych fanów, do korzystania z tej możliwości – skomentował nową funkcjonalność rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński.
źródło: Orange
Kan
NO dosć ciekawe 🙂
Tylko czemu znowu ten facezbok :/
on robi wodogłowie juz na każdym portalu 🙂
witam ponownie. widze ze nie tylko kilka osob ma z tym telefonem klopot. z tego wszystkiego kiedy dzwoniąc do serwisu pytam co z moim telefonem, to pani odczytuje mi stan naprawy:”Telefon jest w centrum serwisowym i jest w trakcie naprawy, nie ma innych informacji i nikt nie wiem kiedy ten telefon wróci do serwisu”. (czekam na niego juz 4 tydzień i zaczyna mnie to irytować że taki porzadny telefon jest tak wadliwy. aczkolwiek pani z serwisu powiedziala po moim pytaniu ile maja czasu na oddanie telefonu. stwierdzila ze prawdopodobnie telefon zostanie wymieniony na nowy-ciekawe ile w tym prawdy:/ zobaczymy…
Chce nabyc taki telefon jednak jako miłosniczka ksiażek nurtuje mnie pytanie czy na LG gw300 mozna czytac ksiazki w formacie jar. badz pdf?? prosze o odpowiedz na maila aleksandra_furtek@2.pl
z tego co wiem to nie nowość, że sieci część problemów rozwiązują na FB, Heyah często publikowała odpowiedzi na pytania fanów, albo podawała kontakt z miejscem gdzie można ten problem załatwić.
Heyah chyba jako pierwsza wprowadziła Biuro Obsługi na facebooku, więc wszelkiego rodzaju problemy można zgłaszać w aplikacji na facebooku.
o widzisz, nie wiedziałam nawet (na szczęście mam tak rzadko problemy z siecią, że nie miałam potrzeby się dowiadywać 😉 )