Według rzecznika Grupy TP akcja Tajemnicze kody z bonusem, była najlepszą promocją roku. – Moim zdaniem to bezspornie promocyjny hit 2011, no chyba że konkurencja zdąży nas jeszcze skopiować do końca roku – podsumował akcję Wojciech Jabczyński.

Zdaniem Rzecznika Grupy TP nie zawsze potrzeba drogich reklam w TV, czasem warto postawić tylko na net, media społecznościowe i blogi, by reklama przyniosła sukces i dotarła do jak największej ilości osób.

Nie brakowało wątpiących, ale już pierwsza edycja potwierdziła, że nie trzeba milionów złotych, aby miliony klientów skorzystało z świetnie wymyślonej akcji. Na portalach telekomunikacyjnych kodowe newsy biły rekordy popularności, mój blog zanotował największą liczbę komentarzy i odsłon w historii, a profil na Facebooku zyskiwał fanów, jak nigdy wcześniej. Teraz jesteśmy po trzeciej odsłonie zabawy i przebiła ona pod każdym względem poprzednie. Z akcji skorzystało ponad 2,2 mln użytkowników. Rozdaliśmy 9,7 mln prezentów, czy średnio 4,3 na uczestnika – dodał Wojciech Jabczyński.

Warto przeczytać:
Tajemnicze kody: Jak zrobić promocję skazaną na sukces?

źródło: Orange

Kan