Jesteś tutaj:-, Orange, Rynek-Orange usprawnia komunikację z dystrybutorami pre-paid

Orange usprawnia komunikację z dystrybutorami pre-paid

Asseco Business Solutions zakończyło wdrożenie platformy Connector Enterprise w firmie Polska Telefonia Komórkowa Centertel, będącej operatorem marki Orange w Polsce. Celem implementacji, przeprowadzonej w Departamencie Prepaid, było usprawnienie komunikacji między firmą PTK Centertel a współpracującymi z nią dystrybutorami.

Dzięki wdrożeniu systemu Connector Enterprise, Polska Telefonia Komórkowa Centertel może szybciej i skuteczniej pozyskiwać dane od dystrybutorów. Firma dysponuje teraz bogatym i niezawodnym źródłem wiedzy na temat przepływu towarów w łańcuchu dystrybucyjnym, uzyskała też szybki dostęp do informacji o oferowanych przez partnerów handlowych produktach i stanach magazynowych. PTK Centertel ma również możliwość wglądu w dane na temat poziomu sprzedaży swojej oferty przez dystrybutorów oraz rozpoznania potencjału punktów sprzedaży.

Wdrożona platforma pozwoliła również na szybkie i rzetelne rozliczanie dystrybutorów na podstawie rzeczywistej sprzedaży do punktów detalicznych z uwzględnieniem odpowiednich wskaźników. Ponadto spółka PTK Centertel zyskała ważne narzędzie analityczne umożliwiające wykonywanie licznych analiz, w tym analizy geograficznej na pełnej bazie własnych punktów sprzedaży.

Zaletą uruchomionego rozwiązania jest bieżące wsparcie naszych dystrybutorów ze strony Asseco Business Solutions, gdzie każdy z nich ma swojego opiekuna. W trakcie opieki nad systemem realizowany jest proces czyszczenia i deduplikacji punktów sprzedaży pochodzących z oddziałów dystrybucyjnych oraz budowa pełnej kartoteki punktów sprzedaży PTK Centertel. Wspomniana kartoteka to liczny zbiór unikalnych rekordów, wśród których znajdują się tradycyjne sklepy, salony prasowe, stacje benzynowe, bankomaty, strony internetowe – czyli każde miejsce, gdzie klient końcowy może kupić produkty PTK Centertel. Na bieżąco również modyfikowane i dostosowywane są raporty zgodnie z naszymi potrzebami. Daje nam to gwarancję, że zakupiona platforma Connector Enterprise jest kompleksowym i nowoczesnym narzędziem komunikacyjno-analitycznym” – fragment referencji wystawionych przez PTK Centertel.

Platforma Connector Enterprise to narzędzie do efektywnego zarządzania siecią powiązań dystrybucyjnych. Rozwiązanie oparte jest na platformie integracyjnej Asseco Business Solutions, stworzonej w celu transmisji i przetwarzania danych (głównie danych handlowych). Przez system przechodzi średnio 20 milionów komunikatów miesięcznie.

źródło: Asseco

Kan



Autor |2011-07-12T07:12:05+02:0012 lipca 2011 07:12|Kategorie: Newsy, Orange, Rynek|Tagi: , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. Tigertygrys 12 lipca 2011 w 07:44 - Odpowiedz

    Może w końcu w GTI będą startery w sprzedaży 🙂

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.