Sukces odnosi taka reklama, która przekona potencjalnego nabywcę do zakupu danego produktu lub usługi. Problem jednak polega na tym, że konsumenci sceptycznie podchodzą do reklam w mediach.

Stąd Telix.pl zapytał rzecznika Grupy TP: Czy spodziewał się, że tajemnicze kody z bonusem będą aż takim hitem Orange?

– „Przygotowując akcję z kodami widzieliśmy duże możliwości, ale szczerze mówiąc nie spodziewalismy aż tak wielkiego sukcesu i kilkuset tysięcy uczestników promocji – powiedział Telix.pl Rzecznik.

Myślę, że marketingowo był to jeden z najlepszych virali, jakie kiedykolwiek zrobiły polskie firmy i wizerunkowo przyczynił się do wzmocnienia naszej marki, co w kontekście obecnej sytuacji na rynku komórkowym jest niezwykle ważne – dodał. Tuaj warto dodać, że Promocja „Tajemnicze Kody” swoim oddźwiękiem uciszyły nawet głośny Play i Stan Darmowy o czym może świadczyć ankieta na Telix.pl.


Jak wiadomo Internet jest obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji marketingowej. Tysiące komentarzy na forach, blogach i czatach aż kwitną od niezliczonej liczby próśb na temat nowych kodów. Moim zdaniem „tajemnicze kody” to najefektowniejsza kampania reklamowa na rynku od czasu wejścia Heyah na rynek. Znów się okazało, że do użytkownika bardziej dociera promocja oferty w stylu taniego lub wręcz darmowego (podwójne doładowanie) niż najbardziej przemyślane schematy twórców reklam i telewizyjnych i bilbordów.

Warto dodać, że koszty przygotowania promocji i jej wsparcia reklamowego były minimalne, w porównaniu z klasycznymi działaniami marketingowymi. Viral przyczynił się też do ogromnego wzrostu zainteresowania klientów naszym fanpage`em na FB i blogiem rzecznika, na których można było znaleźć kody. – podkreślił Wojciech Jabczyński”.

Najważniejsze jest to aby ofertę dostosować do potrzeb klienta, a nie klienta do potrzeb operatora. Dlatego poprosiliśmy Rzecznika, czy może uchylić rąbka tajemnicy, czy „tajemnicze kody” będą jeszcze kiedyś kontynuowane? – pytanie o możliwość kontynuowania podobnych promocji dla użytkowników Orange, wydaje się raczej retoryczne – tajemniczo i z dużą nadzieją dla oczekujących takich promocji odpowiedział Wojciech Jabczyński.

Warto przypomnieć, że Tajemnicze kody w Orange przedłużone o dwa dni.

W tym miejscu należy zadać sobie pytanie, czym jeszcze zaskoczą nas operatrzy i jak opłacalnym nośnikiem reklamy może być Promocja na styku Internet – portale telekomunikacyjne?

Dziękujemy za komentarz

źródło: wł

Kan