Na specjalnej stronie internetowej: http://www.netia.pl/oferta-dom/telewizja/ile-zaoszczedzisz/vs-upc.html, Netia porównała swoją ofertę Telewizji Osobistej z ofertą telewizyjną dostępną u operatora telewizji kablowej UPC Polska. Z porównania ma wynikać, że telewizja z internetem w Netii jest tańsza nawet o 54 zł miesięcznie w porównaniu z podobną ofertą UPC Polska. W odniesieniu do oferty konkurencji, w zależności od zainteresowań, dany użytkownik może zaoszczędzić w Netii rocznie od ponad 250 do 650 złotych.
Zestawiając kilka wybranych pakietów tematycznych Netii, odpowiadających zainteresowaniom różnych grup widzów (np. kanały dla dzieci, fanów sportu, miłośników kina, wiedzy i odkryć) z ofertą telewizyjną konkurencji, która zawiera podobną ofertę programową, Netia pokazała, że wybierając jej usługi można zapłacić nawet o 54 zł miesięcznie mniej niż w UPC.
Fani sportu mogą skorzystać z oferty telewizyjnej Netii, zawierającej pakiet Sport i Emocje z 13 kanałami sportowymi (z czego 7 w jakości HD), pakiet Canal+ z kanałem Canal+ Sport HD oraz pakiet Na start (który jest stałym elementem każdej oferty Telewizji Osobistej Netii). Miesięczny koszt usługi, wraz z internetem FOTON (do 50 lub 100 Mb/s) wynosi 110 zł. To taniej aż o 54 zł miesięcznie, w porównaniu do podobnej oferty sportowej, dostępnej w UPC (razem z internetem 60 Mb/s).
Miłośnicy kina, których interesują głównie kanały emitujące filmy i seriale, mogą skorzystać z oferty telewizyjnej Netii, obejmującej pakiety tematyczne: Kino, Filmbox i HBO, liczące łącznie 19 kanałów filmowych (z czego 11 w HD), oraz pakiet Na start. Cena za taką ofertę, razem z internetem FOTON to 115 zł miesięcznie, czyli o 45 zł miesięcznie taniej niż podobna oferta filmów i seriali dostępna w UPC (razem z internetem 60 Mb/s).
Ciekawych świata, odkrywców, fanów przyrody i podróży powinna zainteresować oferta Netii za 91 zł miesięcznie (razem z internetem FOTON), która jest tańsza od podobnej oferty UPC o 23 zł miesięcznie. Oferta obejmuje pakiety: Wiedza i Odkrycia z 10 kanałami tematycznymi (6 w jakości HD), Natura (5 kanałów, z czego 3 w HD), Ze Świata (10 kanałów), Wiadomości (17 kanałów informacyjnych polskich i zagranicznych) oraz pakiet Na start.
Oferta Telewizji Osobistej Netii – w przeciwieństwie do standardowych ofert płatnej telewizji dostępnych na rynku – daje użytkownikom bardzo dużą dowolność kształtowania swojej oferty kanałów TV. W ofercie dostępnych jest łącznie 178 kanałów w cyfrowej jakości, w tym aż 58 w HD, łącznie z kanałami premium tj.: HGO i Canal+. W przeciwieństwie do innych ofert płatnej telewizji, w Netii nie trzeba kupować drogich pakietów, żeby oglądać kilka ulubionych kanałów. Do wyboru jest aż 16 pakietów tematycznych w cenie od kilku do kilkunastu złotych, które można dowolnie łączyć. Kolejną zaletą TV Netii jest nowoczesny dekoder, odtwarzacz multimedialny Netia Player, dzięki któremu na ekranie telewizora klient ma dostęp do takich serwisów jak: HGO GO, Kinoplex, Filmbox, Ipla, tvn player, TVP Sport, tvn meteo, YouTube, Tuba.fm, ABC VOD, Erowizja, Facebook.
źródło: Netia
Kan
Tylko jak się pozbiera pakiet filmowy, dziecięcy, wiedzy, a nie daj Boże jeszcze sportowy to i tak nie ma wszystkich kanałów które są dostępne w pakiecie UPC tak śmiało porównywanym na stronie Netii. Nie dość, że mniej to jeszcze wychodzi drożej! Dział P.R. Netii chyba właśnie strzelił sobie w stopę, albo uważa klientów za poważnie ograniczonych…
jakosc internetu w upc a w netii na bsa to jak jazda na rowerze i hu;ajnoga
@ROZMOWA BSA? Zapraszam do Piaseczna pod Warszawą gdzie na nowym, kilkutysięcznym osiedlu przy własnym pełnym okablowaniu budynków Netii jeszcze kilka lat temu można było osiągnąć max. 4 megabity przy sprzedawanej usłudze 10-ciu! I dział wsparcia technicznego rozkładał ręce… A obecnie, przy sprzedawanych pakietach TV+INTERNET+TELEFON 2-3 razy w tygodniu następuje „zamrażanie obrazu” na ekranie, 20 megabitów to występuje w głębokiej teorii. To co dopiero mówić o BSA?
A mi w Netii wszystko chodzi tak jak powinno. Wyciągam prędkości powyżej 10Mb/s i praktycznie nie mam problemów technicznych. Podobnie z telewizją. Dobrałem te pakiety, które mnie interesowały i mam wszystkie potrzebne programy.
Wie ktoś może, jak działają usługi Netii na linii Dialogu, jaka jest jakość obsługi w BOK oraz czy można dokupić stałe IP?
za nic w swiecie netii… ja nie wiem czy oni nie widza ze maja znacznie gorsza oferte?
@123 – masz absolutna racje. Nie wiem jak mozna sie tak osmieszyc robiac strone i porownujac cene a pod opcja 'pokaz oferte’ ukryc kilkanascie kanalow dla Netii vs. kilkadziesiat od UPC. Poza tym droga netio, chocbys nie wiem jak sie starala, na miedzi nigdy nie dasz tego co daje kablowka. Technologia IP moze dla podstawowego uzytkownika jest ok ale przy obecnym rozwoju ludzie chca super jakosci, szybkiego przelaczynia kanalow, multi roomu i multidekoderow pozwalajacych sumultanicznie nagrywac kilka programow… Czy Twoja miedz to pociagnie? Za te pare zlotych wiecej wole miec super jakosc, szybkosc i rozbudowana oferte…
Ja w Netii mam neta i telewizję Osobistą z kilkoma pakietami i rzeczywiście raz mieliśmy takie zamrażanie obrazów, ale zgłosiliśmy i szybko to naprawili.
Ja również mam neta i telewizję w Netii i nie narzekam. Raz miałem podobny problem jak @Witek, ale zgłosiłem to przez infolinię i naprawili dość szybko.
A jak Ci sie podoba tv? Bo ja jestem zaskoczony iloscia kanalow i jakoscia, bo jest fantastyczna w Netii. U was tez czy tylko u mnie tak jest? 😀 😀
nie wiem co oni porownuja jak nie maja wiekszosci tego co ma upc..
nie rozumiem. mam netie i jestem bardzo zadowolony. wiadomo, ze wszyscy dostawcy maja juz wszystko, ale netia ich zabija cena.
no tylko pakiet sportowy za 115 zł jest ok ale tylko w temacie sportowym reszta kanałów jest zubożała, wiec aby miec reszte to musze zaplacic ze 140 zl za pakiet co jest drozej niz w upc.. wiec nie wiem w jakim celu ma być to porównanie.
Ta oferta będzie dobra jak Netia wprowadzi sieć HFC kupioną po Asrter. UPC już się boi i podobno wygaduje głupoty na infolinii jak ktoś chce rezygnować… A to chyba bezprawnie… bo miało się utrudniać..co na to nasz urząd regulacji,,,,…..
to chyba na jakąs złą infoliniie dzwonisz. jak dla mnie to porównanie jest totalnie bez sensu bo na 1szy rzut oka widac ze oferta netii jest słabsza
ja w netii mam internet 100mb/s i płace niecałe 60zł. to chyba najlepsza oferta na rynku.
telewizja osobista jest super! od dawna czekałem na coś takiego i netia bardzo mnie zaskoczyła tym projektem.
Witam Państwa,
Jesli maja Państwo jakieś pytania odnosnie oferty Gigakablowki w Warszawie lub Krakowie zapraszam do kontaktu 534-643-325, można wysłać SMS-a oddzwonię. Jeśli spodoba się Państwu oferta załatwiam wszelkie formalności, a jako przedstawiciel handlowy mogę zaproponować preferencyjne warunki.
Zapraszam do kontaktu 🙂
porównałem z innymi i się zdecydowałem na gigakabel no i jak do tej pory jest wszystko bez zarzutu.
myślałem że ceny kablówek są wyśrubowane i niewiele ponad granica opłacalności ale jak się dowiaduje że gigakablówka jest dwukrotnie tańsza od innych operatorów to jakaś masakra jest.
telewizja osobista zdecydowanie w netii – oplacalne pakiety kanalow i fajnie dobrane. mam wszystko co mnie interesuje nie musze miec jakichs ruskich czy innych kanalow tylko po to zeby bylo wiecej 😀
możliwość posiadania telewizji osobistej była dla mnie decydującym czynnikiem przy wyborze gigakablówki
telewizja osobista od Netii jest całkiem atrakcyjna cenowo, a do tego ma duzy wybor kanałów wiec każdy znajdzie coś dla siebie
dla mnie gigakablówka jest po prostu najtańsza.
w netii swietne jest to ze mozesz sobie sam wybierac pakiety dzieki temu kazdy znajdzie cos dla siebie i chociaz wie za co placi
54 pln doklądnie właśnie tyle zaoszędzam juz od 5 mieisęcy!!!
no fakt, gigakabel jest najtańszy, co oznacza że konkurencja śpi! a to już przecież wiosna 😛 obudźcie się wreszcie!
Netia to ściema.
Zamiast 50 Mbit mam 3-6. Telewizja rwie. Zero kontaktu z obsługą.
newiedomo
e tam sciema, zadzwon to ci pomoga
u mnie właśnie net z netii smiga dobrze (czesto ponad 10 mb/s co jest na prawde sporo)…..od jakiegos czasu mam tez te oferte telewizja osobista i przez miesiac mialem jakies miliony kanalow do przetestowania a po miesiacu wybieralem sobie te ktore ogladalem najczesciej;) w poloczeniu z netem to jest fajna sprawa, upc moze jest spoko ale ja jednak bede jeszcze przez jakis czas wierny netii 😎 😎 😎
netia jest spoko, mam, używam i neta i tv, wszystko dziala, zero problemow, mam dobra oferte za nie jakas wielka kaske. i do tego jeszcze te kanaly eleven i elven sport. jestem w niebie 😀
Hej! właśnie myślę nad telewizja w netii, mam już w niej internet, a teraz jest jeszcze jakieś fajne promo, że HBO będę mieć za friko przez 6 miesięcy. Co sądzicie? Bo ja się chyba skuszę.
ja właśnie biorę HBO przez 6 miesięcy za darmoche, Netia mnie pozytywnie zaskoczyła, a do tej pory jestem z nich zadowolona, mam nadzieje ze to tez sie sprawdzi 😉
I jak się sprawdza? Niedługo się przeprowadzam do nowego mieszkania i muszę zdecydować się na operatora. Rozważam właśnie tą gigakablówkę od netii bo czytałem ostatnio wiele pozytywnych opinii. Mój sąsiad też ją poleca.
A ktoś korzystał z neta mobilnego? Ja sobie właśnie wykupiłem i jestem bardzo zadowolony, bo…na totalnym zadupiu miałem zasięg plus płacę nie dużo kaski 😀 Polecam i bardzo proszę o opinię o necie w paluszku od Netii.
tak, ja korzystam juz całkiem długo. ogólnie z usług netii, a zwlaszcza z gigakablówki i śmiało moge powiedzieć że jest raczej spoko.
ja mam paluszek, ale korzystam z niego tylko jak gdzieś jeżdże z kompem bo w domu mam stacjonarny – max 50 czy coś. paluszek śmiga dobrze, nawet jak jadę na działkę 100 km od domu łapie zasięg.
przygladam się właśnie tej opcji 50 za 50. tak mi chłopak mówił, że u niego w domu rodzinnym jest. teraz się zastanawiam,bo czy ja to wykorzystam wszystko :DD
Moja historia, pod rozwagę:
– skuszony dość ciekawą ofertą Internetu(100Mbps) + IPTV (Netia player po WiFi) postanowiłem podpisać umowę i umówiłem się na montaż
– monter podłączył i sam Internet śmigał super ale nie IPTV – tu jakość była dużo gorsza niż się spodziewałem, a mianowicie sygnał pseudo HD tzn. niby w rogu był znaczek HD ale obraz to nie była „żyleta” jakiej się spodziewałem (a mam porównanie bo nie wypowiedziałem jeszcze wówczas umowy od starego dostawcy)
– pomiary „bitrate’u” z router’a Netii do Netia Player utwierdziły mnie że coś jest nie tak gdyż przesył był często w okolicach 2.5Mbps a powinien, według mnie być na poziomie stałym i to pomiędzy 5-6Mbps (tyle idzie z talerza SAT np. NC++)
– monter nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest, nie był w stanie ani on ani ja uzyskać jednoznacznej odpowiedzi po kontakcie tel. z tzw. działem
technicznym
– nie odebrałem usługi i nie doszło do aktywacji, straciłem ok. 3godz. łącznie
– napisałem o tym na forum Netii i zapytałem dlaczego nie informują w ofercie że to pseudo HD jest i dlaczego nie podają stałego bitrate’u na główne kanały chociaż żebym wiedział wcześniej z jaką jakością będę miał do czynienia. Pan rzecznik Netii odparskął tylko na email prywatnie w stylu że czepiam się i że 99% użytkowników nie ma pojęcia co to video bitrate jest… no cóż ja wiedziałem akurat, mój pech…
– postanowiłem się upewnić że umowa nie doszła do skutku i skontaktowałem sie telefonicznie z BOK, gdzie potwierdzono że usługa nie jest aktywowana wobec czego umowa jest automatycznie rozwiązana (podpisałem wcześniej z tzw. przedstawicielem który to potem umówił na montaż dopiero) i wszystko jest okay i nic nie musze robić (tzn. wysyłać pismo o rozwiązanie etc.)
– po 3 miesiącach dostałem fakturę za sprzęt tj. 450zł za Netia player… Oczywista pomyłka pomyślałem i ponownie wykonałem telefon, informując że nie odebrałem przecież nic od Netii, a na pewno nie podpisałem żadnego odbioru więc nie wiem czemu mnie fakturują na 450zł
– Pani na infolinii wyjaśniła że to pomyłka i że jest już okay
– Po półtorej roku dostaję wezwanie do zapłaty od windykatora. Zgadnijcie za co ? Tak za Netia Player, 450zł.
-Zadzwoniłem kolejny raz do Netii, Pani poinformowała że sprawdzi i szybko oddzwoni…
-Jako że nie oddzwaniała zadzwoniłem raz jeszcze sam. Tym razem zapytałem na jakiej podstawie windykują i czy mają podpisany przeze mnie odbiór sprzętu. Pani powiedziała że nie, nie mają ale musi sprawdzić z magazynem co się stało z tym Netia Player’em… Zdębiałem i trochę skonfundowany stwierdziłem że mnie to za bardzo nie interesuje i to ich wew. sprawa jest ale dalej nie wiem dlaczego mnie windykują.. Suma summarum Pani łaskawie potwierdziła że może co najwyżej przyjąć reklamację która to zostanie rozpatrzona w 14 dni. Zażyczyłem sobie potwierdzenia na email ustaleń, numeru reklamacji aby przesłać do windykatora. Pani stwierdziła że to niemożliwe… Co najwyżej sms i faktycznie dostałem że reklamację przyjęto a tam ani numeru ani żadnej referencji w jakiej sprawie itp.
-No cóż pomyślałem skoro firma sprzedaje pseudo usługę to i pseudo BOK mają który nie ogarnia podstawowych spraw i jest totalnie przypadkowy, nie mają żadnych procesów, żadnej informacji zwrotnej, żadnego potwierdzenia ustaleń, żadnej ciągłości sprawy, przypadkowe osoby i przypadkowe odpowiedzi.. normalnie ręce opadają. choć oczywiście jest na początku rozmowy że „może być nagrywana w celach poprawy jakości obsługi…”
– Sprawa jest w toku i oczywiście nikt nie poinformował windykatora że klient złożył reklamację a ten dalej dzwoni…
Bardzo ciekawy business model i podejście do klienta prawda ?
Witajcie, korzystam z Netii już 3 rok. Do lipca miałem tylko internet potem z racji tego że sie wyprowadziłem do Warszawy na studia, zainwestowałem w gigakablówke. Jestem zadowolony, bo przeniosłem dokumenty z mojej wioski do stolicy i jeszcze mam tv. Mogę teraz oglądać meczyki i bez stresu korzystać z internetu. Oby tak dalej 🙂