12 czerwca 2013 r. Michał Dolny z Netii przybliżył uczestnikom Kongresu Regionów w Świdnicy zasady opracowania skutecznych działań promocyjnych. W panelu „Od zlecenia, przez kreację po dobór mediów” opowiedział samorządowcom o kluczowych zasadach dobrego przygotowania zadań dla agencji reklamowej.

Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu w Netii, od lat odpowiada za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Podczas wykładu, opierając się na własnych doświadczeniach w pracy z agencjami, opowiedział o tym, jak ważne jest precyzyjne określenie celu kampanii. Słuchacze dowiedzieli się też o sposobach wyboru agencji reklamowej, jej briefowania oraz ustalania wynagrodzenia.

Prelegenci ścieżki marketingowej przygotowanej przez polski oddział największego stowarzyszenia marketingowego na świecie (IAA Polska), przybliżyli słuchaczom sposoby skutecznego przygotowania kampanii promocyjnych, analizując wszystkie etapy projektu, prezentując najlepsze i dzieląc się ciekawymi przykładami z życia.

IV Ogólnopolski Kongres Regionów odbył się w dniach 11-13 czerwca w Świdnicy. Jest miejscem, w którym spotykają się przedstawiciele świata biznesu, przedsiębiorcy i inwestorzy z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego.

źródło: Netia

Kan