Netia na początek listopada zapowiedziała prezentację swojej nowej oferty telewizyjnej i VOD. Szykujemy rewolucyjne zmiany – pisze na blogu Netii Anna Olszewska. kierownik ds. Zarządzania Treścią.

Żadne szczegóły projektu, który ma być zaprezentowany 8 listopada nie są jeszcze znane. Za projekt odpowiada m.in. Anna Olszewska, ktora przyszła do Netii pół roku temu z Telefonii Dialog, gdzie od 2007 roku tworzyła ofertę contentową tej firmy (była Kierownikiem Zespołu Zarządzania Contentem w Dialogu).

Za każdym razem, gdy myślimy o kolejnej rewolucji, myślimy tak na prawdę o potrzebach naszych klientów. Staramy się spojrzeć na nasze usługi ich oczami i dlatego tak często używamy słowa „rewolucja”. Z całą pewnością możemy powiedzieć: nie boimy się konsekwencji, ani działań, na które nie odważyłaby się nasza konkurencja, nie chcemy zwlekać bo pesymiści twierdzą: „jeszcze za wcześnie, to się nie przyjmie”, bo wszystko co kreujemy ma być przede wszystkim użyteczne dla klientów.
– pisze Anna Olszewska.

Gdy kilka lat temu tworzyłam jedną z pierwszych telewizji IPTV w Polsce i wszystkie dodane usługi około telewizyjne (np. VoD) wciąż słyszałam, że polscy widzowie za bardzo są przyzwyczajeni do tradycyjnego modelu odbioru telewizji, już nie mówiąc o zmianie przyzwyczajeń, żeby zamiast pójść do wypożyczalni filmów, przełamać się i wypożyczyć film „za pomocą pilota” czy przez internet. – dodaje Kierownik ds. Zarządzania Treścią w Netii.

Słuchamy naszych klientów, ale i wnikliwie obserwujemy rynek. Operatorzy prześcigają się w dostarczaniu coraz większej ilości kanałów telewizyjnych, filmów w usługach VoD i to na wszystkich polach eksploatacji. Coraz częściej mówi się o mobilnej telewizji, pojęciach, które zmieniają współczesne podejście do usług telewizyjnych, jak multitasking. Jesteśmy zewsząd zalewani ogromną ilością kontentu, a jak w końcu wieczorem, po ciężkim dniu chcemy obejrzeć interesujący nas program, przeważnie – mimo z pozoru tak ogromnego wyboru – nie ma co oglądać, a nawet jeżeli jest, to znalezienie interesującej pozycji trwa zbyt długo. Postawmy zatem pytanie: czy taka powinna być współczesna telewizja? Czy tego chce nasz klient? Powiem krótko, nie – telewizja powinna być Wasza. Telewizja powinna być… A to sami zobaczycie, już za nieco ponad tydzień – tajemniczo zapowiada Anna Olszewska.

źródło: Netia

Kan