Jesteś tutaj:-, Internet stacjonarny, Netia, Newsy, Operatorzy-No Limits, czyli jaki masz drut, taki masz internet

No Limits, czyli jaki masz drut, taki masz internet

Dane za dwa pierwsze miesiące funkcjonowania oferty No Limits Netii potwierdziły, że linie, które pozwalają na przesyłanie danych z prędkością mniejszą niż 6 Mb/s należą do mniejszości. Na większości tych linii można osiągnąć 10 Mb/s i więcej – podkreśla Karol Wieczorek Dyrektor Marketingu Netii.

Przy dostępie na bazie BSA po 2 miesiącach funkcjonowania oferty No Limits w przypadku 15 proc. klientów uruchomiona została opcja do 2 Mb/s i wolniejsza. Dla pozostałych klientów (już po okresie 30 dni dostosowania prędkości), uruchomione przez TP profile prędkości (do 6, do 10 i do 20 Mb/s) mają mniej więcej równy udział po 30 proc.


Zgodnie z oczekiwaniami, lepiej wygląda to w przypadku sieci własnej Netii i LLU. Jak widać na poniższym obrazku, tylko w przypadku 5 proc. linii nie udało się osiągnąć synchronizacji sprzętu (to nie to samo co prędkość na poziomie IP) wyższej niż 4 Mb/s a synchronizacja na poziomie 2 Mb/s i niższym jest wręcz na poziomie błędu statystycznego. W niemal 70 proc. przypadków na liniach TP, które uwolniliśmy w ramach LLU urządzenia klienckie zestawiły się z DSLAM z prędkością wyższą niż 8 Mb/s – pisze na swoim blogu Karol Wieczorek z Netii.

źródło: Netia

Kan



Autor |2011-07-06T21:16:02+02:006 lipca 2011 21:16|Kategorie: Internet, Internet stacjonarny, Netia, Newsy, Operatorzy|Tagi: , , , |13 komentarzy

13 komentarzy

  1. sebi997 6 lipca 2011 w 20:03 - Odpowiedz

    U mnie max 6mb/s wiecej wspanialy kabel TP nie uciagnie

    • Tigertygrys 6 lipca 2011 w 20:42 - Odpowiedz

      to i tak nie masz co narzekać:)

    • sebi997 6 lipca 2011 w 21:09 - Odpowiedz

      tak ale wedlug zapewnien TP nie mialobyc problemu z 20mb/s

    • Tigertygrys 7 lipca 2011 w 08:27 - Odpowiedz

      równie dobrze problem może tkwić w wykonawcy , który zakładał sieć – skąd mają wiedzieć jakich użył materiałów?może w umowie było to i tamto , ale nikt tego nie nadzoruje – tak jak z drogami w PL – niby nowe a już do poprawy .

  2. Poll 7 lipca 2011 w 04:02 - Odpowiedz

    Ej, nie narzekajcie. Ja bez kabla mam 512kilo. Gdyby nie Play byłbym w duuużym dole.

    • sebi997 7 lipca 2011 w 04:22 - Odpowiedz

      Nie narzekam ale dlaczego konsultant wciska mi kit ze nie bedzie problemu z 20mb/s a pozniej ledwo co 6mb/s sami nie wiedza jakie maja kable

  3. wosq 7 lipca 2011 w 11:21 - Odpowiedz

    Unikajcie Netii. Mam od nich kablówke. 5 dni nie było kanału filmowego, a oni nie uznają reklamacji. Są nieprzyjaźni klientowi. Starajcie się nie mieć z nimi nic wspólnego

  4. Lucek 7 lipca 2011 w 12:10 - Odpowiedz

    A co z jakąkolwiek gwarancją minimalnej prędkości ? A co z up loadem ? Tego nawet konsultanci nie wiedzą ! Mamy wierzyć w marketingowe obietnice ? A co z przedłużaniem umów długoletnim użytkownikom , którzy w promocji „No Limit” traktowani są jak nowi abonenci – umowa terminowa , kara (nieco ukryta) za wcześniejsze rozwiązanie umowy ! P.S. Netia pokazała ,ze ma w nosie klientów „komórkowych” likwidując numery stacjonarne . Owszem – można dzwonić z komórki na numer skrócony , ale kosztuje to sporo więcej , np w Play ok 0,76 zł/min zamiast możliwych 0,05zł/min . To się nazywa troską o klienta (-:

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.