Użytkowników internetu LTE od ceny czy zasięgu bardziej interesują limity danych. Oferty nie spełniają ich oczekiwań – wynika z badania Agencji Monitori, przeprowadzonego na zlecenie dziennika Puls Biznesu. Liderem branży okazał się Plus, o którego ofercie LTE pozytywne zdanie miało aż 39 proc. internautów.
Najgorzej pod tym względem wypadł T-Mobile, złe zdanie o ofercie tej sieci miało 48 proc. internautów, a dobre — jedynie 10 proc. Głosy negatywne przeważały też w dyskusjach o ofercie P4, operatora sieci Play (43 do 25 – pozytywnych ocen) i Orange – odpowiednio 36 do 23.
Facebook stał się już na tyle powszechny, że często zastępuje biura obsługi klienta czy księgi skarg i wniosków. Na facebookowym profilu klienci skarżą się na warunki oferty, a to oznacza, że może on być świetnym barometrem nastrojów konsumenckich oraz źródłem wiedzy dla firm.
Skrót LTE pochodzi od angielskiego wyrażenia „Long Term Evolution”. Jest to technologia bazująca na bezprzewodowym pobieraniu danych. Jej zastosowanie umożliwiają maszty należące do telefonii komórkowej, poprzednikiem natomiast były systemy trzeciej generacji (3G). Polska, jako jedna z pierwszych zdecydowała się na wprowadzenie technologii, która w ciągu kilku lat stała się ogólnoświatowym standardem dostępu do sieci. Bezprzewodowa sieć LTE od 2010 roku jest dostępna na terenie naszego kraju, dzięki kooperacji firm Mobyland i CenterNet. Pierwsze testy wykonał operator Plus, natomiast pionierem w sprzedaży technologii był Cyfrowy Polsat. Obecnie standard LTE oferowany jest przez wszystkie największe sieci komórkowe w kraju. Internet w technologii LTE zdążył przyspieszyć osiągając niewyobrażalne do niedawna przepływności 150 Mb/s przy pobieraniu danych i 50 Mb/s przy ich wysyłaniu. Pozwala to użytkownikom na komfortowe korzystanie z dóbr internetowych takich jak: gry online, konferencje wideo w czasie rzeczywistym (streaming), czy odbieranie multimediów.
Na co najczęściej skarżą się klienci operatorów telekomunikacyjnych, przeczytacie w artykule Pulsu Biznesu: Internauci mówią o Plusie
Kan
Świetna metodologia badań fb na pewno jest najlepszym miernikiem jakości sieci operatorów… Jak dla mnie dno, a nie badanie.
nie spełniają, co na podstawie opinii czytelników tego portalu można wywnioskować
To nie jest badanie jakości, tylko badanie opinii o jakości :). A Plus – cóż, dobry, bo sam jestem w tej sieci. Działa jak należy, więc opinie nautów dla mnie nie są zaskoczeniem. I tyle w temacie.
Wyniki MNP mówią coś zupełnie innego, badanie jak dla mnie śmieszne czekam jeszcze na „raporty z NK, i Tweetera”
Takimi „badaniami” to akurat bym się za bardzo nie sugerował… Ale ze swojej strony mogę powiedzieć, że korzystam z LTE w plusie i jestem zadowolony.
To podsumowanie jednoznacznie wskazuje Plusa na lidera LTE. Plus wyprzedza konkurencję i to nie tylko pod względem zasięgu ale i rozwiązaniami technologicznymi.
Ohh mówi się, mówi. Szczęśliwie internet jest otwarty, a na płatne komentarze zabraknie pracowników. Kto szuka prawdziwych opinii wystarczy że poszuka Power LTE. Pod tym hasłem zadowoleni uczciwi płatnicy cieszą się z posiadanego LTE 🙂
No fakt, ani jednej pozytywnej opinii na ten temat. Na szczęście skorzystałem z oferty konkurencji i takie problemy są mi obce.
Gdzie tu jakaś miarodajność? Zapytasz się kogoś kto ma Plusa to ci powie, że najlepiej ma w Plusie… Ja mogę z 20 osób nagonić które stwierdzą że T-M jest świetne bo mamy w Heyah stare taryfy, co z tego, że LTE nie osiągamy na starych nokiach 😛 Głos będzie? Będzie…
Badanie opinii to jedna rzecz, ale też kilka miesięcy temu były poważne badania sieci lte i także Plus był najlepszy (zasięg, szybkość). Moce coś się zmieniło w międzyczasie, w końcu to bardzo płynna branża, ale jak widać, internauci nie zdążyli jeszcze zareagować 🙂