UPC poinformowało o usunięciu awarii platformy Horizon. W ramach przeprosin UPC Polska udostępni wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące.
Komunikat:
Na początek informacja, która należy się klientom najbardziej – po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon. Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy!
W niektórych przypadkach, aby upewnić się czy usługa działa prawidłowo, prosimy o wyłączenie i włączenie dekodera z prądu.
Zdając sobie sprawę z niedogodności, w ramach przeprosin udostępnimy wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i znajdą go Państwo na kanałach 242 i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana. – głosi komunikat UPC Polska
Kan
Bywa, a przeproszenie z dodatkiem to dobry obyczaj
„W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana.”
Dobre :)))
A gdzie zatem rekompensata za niedogodności?
Mi też chcieli wcisnąć ten chory- zon’t. Obecny dekoder jest ok więc podziękowałem. Jakież było zdziwienie że nie chcę super hiper turbo laserowego cudu techniki. Wyraźnie nie w smak było telefoniscie z ju-pi-si xD
dobre przeprosiny. wyjscie do klienta