Telewizja i Internet na wzór rozwiązań, stosowanych w najnowocześniejszych obiektach hotelowych na świecie – to główne założenia najnowszej oferty UPC Biznes dla hoteli. Nowy wachlarz usług, w tym m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych, jest kierowany zarówno do niezależnych obiektów hotelarskich, jak i całych sieci, które stawiają na rozwój w oparciu o rosnące wymagania klientów w zakresie cyfrowych narzędzi do pracy i rozrywki. Kluczowe punkty najnowszej oferty UPC na tle światowych trendów w tym zakresie były przedmiotem debaty specjalistów sektora hotelarskiego, zorganizowanej 22 kwietnia b.r. przez UPC Biznes w Hotelu Westin w Warszawie.


Pierwszą najważniejszą zmianą w ofercie UPC Biznes dla hoteli jest wzbogacenie liczby oferowanych kanałów obcojęzycznych. Nowy wybór pakietów z podziałem tematycznym i językowym obejmuje ponad 40 kanałów obcojęzycznych, m.in. niemiecko-, hiszpańsko-, rosyjsko- i włoskojęzycznych. Na gości hotelowych czekają także nowe udogodnienia w zakresie szybkiego Internetu. Każdemu z hoteli proponujemy najnowsze rozwiązania na bazie mini HeadEndu, umożliwiające przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla danego obiektu.

Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes
Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes

Najnowsza oferta UPC Biznes dla hoteli to najwyższy standard multimedialnej rozrywki dla gości. Dla właścicieli natomiast – proste, dopasowane rozwiązania, które komponujemy specjalnie do indywidualnych potrzeb ich biznesu oraz ich kompletna obsługa – od samego początku. – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.


Właściciele hoteli korzystający z usług UPC Biznes i ich goście mają dostęp do Biznes Wi-Fi poprzez wydzieloną sieć, umożliwiającą budowanie sieci HotSpot oraz bezprzewodowych sieci LAN (WLAN). Najwyższą jakość usług gwarantuje możliwość skorzystania przez hotel z Wirtualnej Sieci Prywatnej, czyli IP VPN, zapewniającej szybkie, bezpieczne szerokopasmowe połączenia między wskazanymi lokalizacjami czy dzierżawa prywatnej linii w standardzie Ethernet. Standardem pozostaje brak limitu ilości wysyłania i odbierania danych oraz obecność symetrycznego pasma (łącze nie jest dzielone z żadnym innym obiektem). Operator już kilka lat temu wprowadził możliwość wysyłania i odbierania danych z taką samą prędkością – nawet do 10 Gbit/s. Do dyspozycji hoteli pozostaje także zespół serwisowy UPC Biznes, czuwający 24 h na dobę przez 365 dni w roku i pomoc dedykowanego każdemu obiektowi kierownika ds. kluczowych klientów.
Atutami oferty UPC Binzes w segmencie średnich i dużych firm są dedykowane rozwiązania projektowane zgodnie z potrzebami klienta. Należą do nich internet symetryczny do 1 GB, profesjonalne WiFi, łączność telefoniczna również z wirtualnymi centralami, certyfikowana transmisja danych i wirtualne sieci.

źródło: UPC Biznes

Kan