W związku ze startem nowej ramówki na antenie Telewizji Polsat ruszyła kampania informująca o dostępności premier najnowszych seriali i programów Polsatu w telewizji internetowej IPLA.
W ramach kampanii wspierane będą nowe odcinki ulubionych przez miliony Polaków seriali: Przyjaciółki, To nie koniec świata, Pierwsza Miłość; kolejne serie programów: Must Be The Music, Top Chef oraz nowości: Hell’s Kitchen oraz Dancing with the Stars.
Zaplanowane media:
1. Kampania TV: m.in. Polsat, BBC Knowledge, BBC Entertainment, CBS Action, CBS Drama, History, 13 Ulica, Universal Channel, Polsat 2, Polsat Café, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Romans, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Filmbox, Kino Polska.
2. Internet: m.in. wyszukiwarki i Filmweb
3. Media wewnętrzne
Autorem kreacji jest agencja Grey Group. Za postprodukcję odpowiada QINO. Kampanię zaplanowały PHD Media Direction i Polsat Media.
źródło: Cyfrowy Polsat
Kan
Damy rade, internet LTE + pakiety netu na karte w plusie i mamy full wypas.
Ipla dzięki polsatowi bardzo zyskała. Jest to chyba obecnie najlepszy player internetowy. Co do treści jakie tam są to nie mam zarzutu, bo chociażby pilotażowe odcinki seriali czy premiery programów rozrywkowych.
Fankom, masz rację, w wyższych pakietach netu w cp ipla nie zużywa dostępnych danych. I muszę przyznać, że jest to duuuuże udogodnienie 🙂
Ipla to chyba teraz najlepszy tego typu portal. Polsat odwalil kawal dobrej roboty. Mam tylko nadzieje, że cały czas będą w niego inwestować i stale ulepszać.
Pamiętam, jak ipla zaczynała. Nic nie było, kiepsko chodziło. Wiadomo, początki są ciężkie, ale z czasem było lepiej. Ale największy postęp, od kiedy pojawiły się tam treści z Polsatu, czyli jak Polsat się za to wziął. Teraz to jest bardzo ciekawy serwis, seriale, sport, filmy, dlatego bardzo sensowne jest to, o czym wspomniano powyżej – ipla nie „żre” transferu w necie mobilnym w cp.