Najnowsze sterowniki GeForce Game Ready ze wsparciem dla F1Ⓡ 22 zapewnią fanom produkcji studia Codemasters pełne wsparcie dla najnowszych technologii NVIDIA w tym efektów RTX oraz DLSS.

Sterowniki zawierają też wsparcie dla DLSS i wybranych efektów RTX w grze Loopmancer (13 lipca) Dodatkowo nowe sterowniki udostępniają pięć nowych, gotowych profili ustawień w aplikacji GeForce Experience dla takich tytułów jak Monster Hunter Rise czy Monster Hunter Rise: Sunbreak. Dodano również wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630.

Najnowsze sterowniki GeForce Game Ready ze wsparciem dla F1Ⓡ 22 zapewnią fanom produkcji studia Codemasters pełne wsparcie dla najnowszych technologii NVIDIA w tym efektów RTX oraz DLSS.

 

 

Dzięki wsparciu dla DLSS gracze mogą liczyć na dwukrotny wzrost wydajności, co pozwoli na rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 kl/s ze wszystkimi efektami RTX na karcie GeForce RTX 3060 Ti lub lepszej.

 

Снимок экрана 2022 06 29 в 10.01.16

 

Najnowsze sterowniki zawierają również wsparcie dla gry Loopmancer, której premiera odbędzie się 13 lipca. Oznacza to, że gracze w dniu premiery będą mogli skorzystać zarówno z DLSS jak i wybranych efektów RTX. Dodatkowo nowe sterowniki udostępniają pięć nowych, gotowych profili ustawień w aplikacji GeForce Experience dla takich tytułów jak Monster Hunter Rise czy Monster Hunter Rise: Sunbreak. Dodano również wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630.

DLSS zwiększa wydajność ponad dwukrotnie w F1® 22

Najnowsza odsłona F1 wprowadza istotne usprawnienia w każdym aspekcie wizualnym rozgrywki. Dzięki wsparciu dla licznych efektów RTX gracze będą mogli jeszcze lepiej wczuć się w role prawdziwego kierowcy.

Dzięki wsparciu dla NVIDIA DLSS, gracze posiadający kartę graficzną GeForce RTX czy to w laptopie czy komputerze stacjonarnym mogą liczyć na idealnie płynną rozgrywkę przy zachowaniu najwyższego poziomu detali.

Loopmancer ze wsparciem dla DLSS oraz RTX

Najnowsza platformówka typu roguelite – Loopmancer, której premiera będzie miała miejsce 13 lipca również udostępni technologie NVIDIA DLSS oraz RTX (odbicia światła), zapewniając graczom posiadającym karty graficzne GeForce RTX najlepszą możliwą oprawę wizualną.

Wsparcie dla technologii NVIDIA rośnie w niesamowitym tempie

W czerwcu do listy gier wspierających DLSS, Reflex i/lub RTX dołączyły następujące produkcje:

  • Jurassic World Evolution 2, wspiera NVIDIA DLSS oraz RTX(RTAO)
  • Resident Evil 2, Resident Evil 3, and Resident Evil 7Biohazard wspiera RTX(a konkretniej RTGI oraz RTR)
  • Warhammer 40,000: Darktide, zadebiutuje w pełnym wsparciem dla technologii NVIDIA (DLSS, Reflex oraz RTX)
  • ICARUS ze wsparciem dla NVIDIA Reflex
  • A Plague Tale: Requiem zadebiutuje ze wsparciem dla RTX oraz DLSS

Dodatkowe wsparcie oraz optymalizacje

Najnowsze sterowniki NVIDIA Game Ready Driver udostępniają również:

  • Wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630 GPU, autorskie konstrukcje partnerów: ASUS, Colorful, EVGA, Galaxy, GIGABYTE, Inno, MSI, Palit, PNY oraz Zotac, debiutują właśnie na rynku.
  • Nowe profile optymalizacji dla gier w aplikacji GeForce Experience: Hydroneer, LEAP, Poppy Playtime, Propnight oraz The Cycle: Frontier.
  • Wsparcie dla Monster Hunter Rise oraz Monster Hunter Rise: Sunbreak, której premiera przewidziana jest na 30 czerwca

 

RTX: Dzieje się!

Ponad 250 produkcji już teraz wspiera technologię RTX i lista ta szybko się powiększa. Gracze wyposażeni w karty GeForce RTX w połączeniu ze sterownikami Game Ready Driver mają zapewnioną najwyższą wydajność, płynną rozgrywkę oraz najlepsze doznania wizualne w grach.

  • Ray tracing – to najbardziej zaawansowana platforma oferująca ray tracing i techniki SI, które rewolucjonizują sposób, w jaki gramy i tworzymy. NVIDIA jako pierwsza udostępniła technologię śledzenia promieni w czasie rzeczywistym na konsumenckich kartach graficznych.
  • NVIDIA DLSS – przełomowa technika renderingu oparta na SI, zwiększająca wydajność graficzną, korzystając z dedykowanych procesorów SI rdzeni Tensor układów GPU GeForce RTX. Obecnie ponad 180 gier udostępnia wsparcie dla
  • NVIDIA DLSS, dzięki czemu wydajność w wybranych tytułach może wzrosnąć nawet trzykrotnie.
  • NVIDIA Reflex – najbardziej rewolucyjny zestaw technik GPU, wyświetlaczy G-SYNC i oprogramowania, które mierzą i obniżają opóźnienie systemowe w grach turniejowych. Wielu producentów zdecydowało się już na implementację NVIDIA Reflex w swoich tytułach i lista wspieranych gier rośnie bardzo szybko!