W sobotę 10 lipca ruszyły zapisy do unikalnego turnieju Walka o Koszyki. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ zawody zostaną rozegrane w wirtualnej Hali Koszyki. Rywalizacja będzie toczyła się w formacie 2 vs 2 na mapie FPS, będącej odzwierciedleniem projektu, który wygrał konkurs organizowany przez firmę ERBUD.

 

image processing20210713 31786 pyzgu0

 

Walka o Koszyki to unikalny turniej, który zostanie rozegrany w wirtualnej Hali Koszyki. Wszystko za sprawą konkursu zorganizowanego przez firmę ERBUD, która była odpowiedzialna za rewitalizację Koszyków, we współpracy z Globalworth – właścicielem i zarządcą obiektu. Konkurs polegał na stworzeniu konceptu graficznego mapy do gry FPS na podstawie realnej przestrzeni Hali Koszyki. Ostatecznie wyłoniono trzy najlepsze projekty, a autor pomysłu najwyżej ocenionego przez jury otrzymał nagrodę w wysokości 5000 zł. Jego koncept zostanie również odtworzony w formie wirtualnej mapy, na której będzie toczyła się Walka o Koszyki.

 

image processing20210713 31786 omawpf

 

Turniej zostanie rozegrany w formacie 2 vs 2 w grze Counter-Strike: Global Offensive. Będzie mógł wziąć w nim udział każdy chętny duet internautów. Zapisy online ruszyły w sobotę 10 lipca i potrwają do soboty 17 lipca. Rejestracji można dokonać na stronie internetowej esport.erbud.pl. Eliminacje zostaną rozegrane w formie online w dniach 20-23 lipca. Wielki finał odbędzie się natomiast w sobotę 31 lipca o godzinie 17:00 w Hali Koszyki. Na najlepszy duet czeka nagroda w wysokości 5000 zł, natomiast nagrodą za drugie miejsce będzie 3000 zł.

 

image processing20210713 26921 1rzzqu

 

W rolę hosta transmisji z Walki o Koszyki wcieli się Kinga Kujawska. W promocję turnieju zostali zaangażowani również Kuba “KubiK” Kubiak, Grzegorz “SZPERO” Dziamałek oraz Dominik “GruBy” Świderski. Gospodarzami rozgrywek są grupa budowlana ERBUD oraz firma Globalworth, będąca właścicielem i zarządcą Hali Koszyki. Za przygotowanie strategii aktywacji firmy ERBUD w świece esportu i gamingu oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest agencja gaming marketingu Gameset.