Jesteś tutaj:-, Konkurs, Newsy, Płatności, Rynek-Blikomania, czyli wielka loteria i 100 tysięcy złotych do wygrania

Blikomania, czyli wielka loteria i 100 tysięcy złotych do wygrania

Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności. Poza działaniami reklamowymi w telewizji, radiu i internecie, operator systemu BLIK przygotował także specjalną loterię – BLIKOMANIĘ. Każdy kto zarejestruje się w loterii i skorzysta z BLIKA, będzie mógł wygrać nawet 100 000 zł.

W ramach BLIKOMANII, co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o wartości 1000 zł, oraz na koniec nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i skorzystać z BLIKA. Każda płatność w internecie, wypłata z bankomatu, przelew na numer telefonu czy płatność w sklepie stacjonarnym to szansa na wygraną.

W ramach kampanii przygotowane zostały także spoty reklamowe prezentujące zalety BLIKA – wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Trzy przygotowane filmy opowiadają o tym, jak proste są płatności BLIKIEM w sieci, przy wypłatach bankomatowych czy też płatności w sklepach stacjonarnych.

BLIK staje się coraz bardziej popularny wśród Polaków. Tylko w 2017 roku zrealizowano za jego pomocą 33 miliony transakcji. Za sprawą nowej kampanii chcemy przedstawić jak wszechstronny jest BLIK – wystarczy mieć aplikację banku w telefonie i tylko kilka kliknięć kciukiem w ekran dzieli nas od płatności. Spoty pokazują, że płacenie BLIKIEM jest wygodne, bezpieczne i szybkie. BLIK łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują współcześni konsumenci – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Dzięki BLIKOWI miliony użytkowników mogą, korzystając ze smartfona, płacić w internecie, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK pozwala błyskawicznie płacić zarówno w sklepach internetowych, jak i mobilnych.

Najpopularniejszą formą korzystania z BLIKA są właśnie płatności internetowe. W 2017 roku użytkownicy zapłacili w ten sposób w internecie niemal 22 mln razy. Łącznie BLIKIEM zrealizowano 33 miliony transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu) – to prawie 4 razy więcej niż w 2016 roku.

Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ok. 80 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także Pekao SA i Credit Agricole.

źródło: PSP

Autor |2018-04-07T08:31:04+02:007 kwietnia 2018 08:31|Kategorie: Inne, Konkurs, Newsy, Płatności, Rynek|Tagi: , , |6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Irzi 7 kwietnia 2018 w 12:48 - Odpowiedz

    Jest problem z tą promocją !
    Wszędzie gdzie się czyta ludzie piszą że nie dochodzą maile aktywacyjne. Sam zgłosiłem 4 konta do promocji i też maili od organizatora brak 🙁

  2. kaja 7 kwietnia 2018 w 15:42 - Odpowiedz

    Dla mnie blik to podstawa dlatego postawiłam na getin bank, bo oni jako jedni z pierwszych go wprowadzili. Bardzo przemawia do mnie ich szybkość rozwoju.

  3. marek 7 kwietnia 2018 w 15:59 - Odpowiedz

    tu się chyba nie da wygrać. jedyne co w tym roku wygrałem to 750zł w ankiecie media expert i 2 szybkie żubry hehe

  4. Łukasz 8 kwietnia 2018 w 09:05 - Odpowiedz

    Zgadzam się nie dochodza maile z linkiem atywacyjnym trzeba tam pewnie napisać..

  5. misz 26 kwietnia 2018 w 19:35 - Odpowiedz

    dawaj linka do tej ankiety, na stronie nic nie widze

  6. Margareta 10 czerwca 2018 w 07:00 - Odpowiedz

    @marek oo gratuluje, ja właśnie też zarejestrowałam paragon w media expert i czekam, moze uda mi się wygrać 😉

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.