Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności. Poza działaniami reklamowymi w telewizji, radiu i internecie, operator systemu BLIK przygotował także specjalną loterię – BLIKOMANIĘ. Każdy kto zarejestruje się w loterii i skorzysta z BLIKA, będzie mógł wygrać nawet 100 000 zł.

W ramach BLIKOMANII, co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o wartości 1000 zł, oraz na koniec nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i skorzystać z BLIKA. Każda płatność w internecie, wypłata z bankomatu, przelew na numer telefonu czy płatność w sklepie stacjonarnym to szansa na wygraną.

W ramach kampanii przygotowane zostały także spoty reklamowe prezentujące zalety BLIKA – wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Trzy przygotowane filmy opowiadają o tym, jak proste są płatności BLIKIEM w sieci, przy wypłatach bankomatowych czy też płatności w sklepach stacjonarnych.

BLIK staje się coraz bardziej popularny wśród Polaków. Tylko w 2017 roku zrealizowano za jego pomocą 33 miliony transakcji. Za sprawą nowej kampanii chcemy przedstawić jak wszechstronny jest BLIK – wystarczy mieć aplikację banku w telefonie i tylko kilka kliknięć kciukiem w ekran dzieli nas od płatności. Spoty pokazują, że płacenie BLIKIEM jest wygodne, bezpieczne i szybkie. BLIK łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują współcześni konsumenci – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Dzięki BLIKOWI miliony użytkowników mogą, korzystając ze smartfona, płacić w internecie, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK pozwala błyskawicznie płacić zarówno w sklepach internetowych, jak i mobilnych.

Najpopularniejszą formą korzystania z BLIKA są właśnie płatności internetowe. W 2017 roku użytkownicy zapłacili w ten sposób w internecie niemal 22 mln razy. Łącznie BLIKIEM zrealizowano 33 miliony transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu) – to prawie 4 razy więcej niż w 2016 roku.

Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ok. 80 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także Pekao SA i Credit Agricole.

źródło: PSP