Jesteś tutaj:-, e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Top7-LiveChat ma już ponad 28 tysięcy klientów

LiveChat ma już ponad 28 tysięcy klientów

Już ponad 28 tysięcy firm, instytucji i urzędów korzysta z rozwiązania LiveChat. W lipcu ich liczba wzrosła o 456, dokładnie do 28.013. Przed rokiem sztandarowe rozwiązanie spółki LiveChat Software wykorzystywało 25.097 płacących klientów.

Zaledwie trzy miesiące temu cieszyliśmy się z 27 tysięcy klientów, a już przełamaliśmy kolejną barierę. Z LiveChat korzystają firmy i instytucje ze 150 krajów świata, a klientów zdobywają również kolejne nasze produkty, zwłaszcza ChatBot” – mówi prezes Mariusz Ciepły.

 

Pozytywny wpływ na podane wyniki miało skrócenie darmowego okresu płatnego (trial) LiveChat z 30 do 14 dni. Sama liczba klientów ma jednak coraz mniejsze znaczenie dla wyników finansowych LiveChat Software.

 

Już od dłuższego czasu obserwujemy trend zgodnie z którym nasze przychody rosną szybciej niż liczba klientów. To przede wszystkim efekt sukcesów w zakresie upsellingu – migracji klientów na wyższe plany abonamentowe i dosprzedaży stanowisk. Nasi klienci widzą, że LiveChat przynosi im wymierne korzyści i chcą z niego korzystać bardziej intensywnie” – wyjasnia Ciepły. W związku z tym w najbliższym czasie, Spółka może zmienić sposób raportowania i zamiast liczby klientów podawać np. MRR (miesięczne, powtarzalne przychody).

Chcemy pozostać jak najbardziej transparentni. Nasza strategia zakłada m.in. wprowadzenie zmian w modelu płatności i rozbudowy oferty dla klientów korporacyjnych. MRR może być więc lepszym wyznacznikiem naszej postawy, niż sama liczba klientów” – dodaje szef LiveChat Software.

 

Z LiveChat korzystają m.in. takie firmy jak Adobe, McDonalds, Ikea, PayPal, czy Samsung. Do klientów Spółki należą też uczelnie i instytucje (np. Stanford University, czy Boston University).

W samym 2018 roku za pośrednictwem LiveChat, klienci Spółki przeprowadzili 334 milionów czatów i utworzyli 17 mln ticketów. Wnioski z analizy tych danych, eksperci z LiveChat Software zawarli w “2019 Customer Service Report”.

LiveChat zaczął oferować swój produkt w modelu SaaS (Software as a Service) w 2010 r. Zdobycie pierwszego tysiąca klientów zajęło Spółce ponad rok.



Autor |2019-08-02T09:31:29+02:002 sierpnia 2019 09:31|Kategorie: Aplikacje, e-Handel, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Top7|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.