Bolt prezentuje swoją nową funkcję, która zostanie dodana do Zestawu narzędzi bezpieczeństwa w aplikacji w dniu 28.08.2023 (początkowo dla użytkowników w wybranych miastach). Poznajcie funkcję nagrywania dźwięku podczas przejazdu.

Ta funkcja pozwala kierowcom i pasażerom nagrywać dźwięk podczas przejazdu bezpośrednio w aplikacji, co pozwoli na uniknięcie niewłaściwych zachowań i zwiększenie bezpieczeństwa, a także pomoże we współpracy z lokalnymi organami ścigania (np. policji).

Zarówno pasażerowie jak i kierowcy zostaną powiadomieni o udostępnieniu funkcji nagrywania dźwięku w aplikacji. Będzie dostępna w ramach Zestawu narzędzi bezpieczeństwa w aplikacji Bolt i w aplikacji dla kierowców, Bolt Driver. Aby móc korzystać z funkcji, należy zainstalować najnowszą wersję aplikacji. Początkowo funkcja będzie dostępna tylko w wybranych miastach w Polsce – Kraków, Lubin, Olsztyn, Opole.

Jeżeli chcecie skorzystać z funkcji nagrywania dźwięku, możecie to zrobić wyłącznie w trakcie trwania przejazdu. Wybrane osoby z zespołu wsparcia Bolt będą miał dostęp do plików, ale tylko i wyłącznie gdy prześlemy je do Zespołu Wsparcia zgłaszając ewentualny incydent.

Untitled

Jak działa nagrywanie dźwięku podczas przejazdu

  • Podczas korzystania z tej funkcji po raz pierwszy, pojawi się prośba o wyrażenie zgody na uzyskanie dostępu do mikrofonu podczas przejazdów Bolt.
  • Można rozpocząć i zakończyć nagrywanie dźwięku w dowolnym momencie podczas przejazdu. Funkcja jest dostępna wyłącznie w czasie trwania przejazdu z Bolt i nagrywanie kończy się automatycznie w chwili zakończenia przejazdu.
  • Nagrywanie zostanie wstrzymane, jeżeli wejdziemy do innej aplikacji, która korzysta z mikrofonu (np. aparat) i zostanie ponownie włączone gdy przestaniesz z niej korzystać.
  • Plik z nagraniem jest zaszyfrowany i przechowywany na naszym urządzeniu do 24 godzin. Użytkownik nie może samodzielnie przesłuchać nagranego pliku. Bolt nie ma dostępu do nagrania do momentu zgłoszenia potencjalnego incydentu. W przypadku składania zawiadomienia do Zespołu Wsparcia, plik z nagraniem należy załączyć do zgłoszenia. (Zaszyfrowany plik zostanie automatycznie usunięty z urządzenia po upływie 24 godzin, więc jeżeli chcemy przesłać plik do Zespołu Wsparcia Bolt, musimy zmieścić się w tym okresie).