Już po raz siódmy Sophos znalazł się w raporcie „Liderzy” wg kwalifikacji Gartner Magic Quadrant. Wyróżnienie to niewątpliwie świadczy o spójności produktów dostarczanych przez Sophos i dojrzałej wizji technologicznej marki. raport „Magiczny kwadrant dla ochrony danych w systemach mobilnych” opiera się o ocenę zdolności wykonania projektu i jego kompletności.

Rokroczne nagradzanie naszych produktów świadczy o ogromnej wadze, jaką przykładamy do ochrony danych dla wszystkich urządzeń i środowisk. Nasza filozofia jest prosta: szyfrowanie w połączeniu z wizją bezpieczeństwa, ma być jasne i prowadzić do uzyskania najlepszych rozwiązań w zakresie ochrony, jednocześnie stabilnych i łatwych w użytkowaniu. Zależy nam na umożliwieniu przedsiębiorstwom dowolnej wielkości, wdrożenie nowych generacji technologicznych w zakresie zabezpieczeń typu ‘endpoint’ – systemu sprawniejszej ochrony klientów i ich biznesów”, skomentował Dan Schiappa, wiceprezydent i dyrektor generalny w grupie zabezpieczeń użytkownika końcowego Sophos.

Sophos jest jedyną firmą działającą w zakresie bezpieczeństwa IT, która została doceniona przez Gartner Magic Quadrant, aż w trzech różnych raportach dotyczących ochrony:

  • Magic Quadrant dla Endpoint Protection Platforms (EPP) – 22 grudnia 2014
  • Magic Quadrant dla Management Unified Threat (UTM) – 27 sierpnia 2015
  • Magic Quadrant dla mobile Data Protecion (MDP) – 8 października 2015
    Ponadto, w czerwcu 2015 roku Sophos został umieszczony na liście wizjonerów w raporcie Magic Quadrant for Enterprise Mobility Managemenet (EMM).

Według analizy przeprowadzonej przez firmę Gartner, większość nabywców wybierze sprzedawcę, który może dostarczyć zarówno EPP i MDP. Jak zaznaczono w raporcie Magic Quadrant z 8 października 2015 roku, który dotyczył ochrony danych w systemach mobilnych: „Bardziej naturalnym połączeniem dla potencjalnych klientów, jest wybór kilku produktów od tego samego producenta. Wiąże się to z korzystniejszą ceną i mniejszą liczbą produktów do zarządzania jednocześnie. Z doświadczenia firmy wynika, że co najmniej 2/3 nabywców wybierze EPP i MDP jednocześnie, jeśli będą wiedzieć, że oba te produkty znajdują się w ofercie tego samego producenta”.

źródło: Sophos

Kan