T‑Mobile codziennie troszczy się o swoich klientów, dlatego już 5 lat temu operator oddał w ich ręce aplikacji Mój T‑Mobile. Doładowanie konta, zarządzanie usługami, a od niedawna również odbieranie nagród, bonusów, specjalnych ofert i rabatów w ramach programu Magenta Moments. W tym wszystkim i w wielu innych sprawach, pomaga właśnie aplikacja. Z tej okazji operator zachęca do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie, w którym do wygrania będzie najnowszy sprzęt marki T‑Mobile: T Phone 5G, T Phone PRO 5G i T Tablet!

 

W T‑Mobile chcemy wyróżniać się nie tylko ofertą cenową i doskonałymi usługami, ale przede wszystkim najlepszymi doświadczeniami dla naszych klientów. Każdego dnia udowadniamy, że nie ograniczamy się tylko do dostarczania najlepszych technologicznych rozwiązań. Naszym celem jest zdobycie serc klientów i bycie partnerem ich życia codziennego. Uważnie wsłuchujemy się w ich głos i opinie i wdrażamy innowacje, które służą ich jeszcze większemu komfortowi. Dlatego już 5 lat temu stworzyliśmy aplikację Mój T‑Mobile, która do dziś pomaga naszym klientom w codziennych czynnościach. Dziękując im za to, że są stale z nami, uruchomiliśmy także angażujący program Magenta Moments, w ramach którego w aplikacji Mój T‑Mobile mogą odbierać wyjątkowe prezenty i zniżki, także poza granicami Polski! Teraz, świętując okrągłe urodziny naszej aplikacji, zachęcamy do udziału w konkursie, w którym do wygrania będą telefony T Phone Pro 5G i T Phone 5G oraz T Tablety.

 

Co trzeba zrobić, aby wygrać?

Udział w konkursie jest banalnie prosty, tak jak intuicyjna jest obsługa aplikacji Mój T‑Mobile!

Aby uczestniczyć w urodzinowej zabawie, należy mieć numer zarejestrowany w sieci T‑Mobile, aktywować w aplikacji program Magenta Moments, a na koniec wypełnić prosty formularz konkursowy, wymieniając 5 powodów, dla których warto korzystać z aplikacji Mój T‑Mobile.

Spośród odpowiedzi operator wybierze 25 najbardziej kreatywnych, które nagrodzi sprzętem. Zgłaszać można się do 8 listopada, a zwycięzcy wyłonieni zostaną do 30 listopada.

Szczegóły znajdziecie w regulaminie oraz aplikacji Mój T‑Mobile.