Podczas globalnego wydarzenia Conversations w Mumbaju, WhatsApp wprowadza kilka funkcji, które usprawniają załatwianie spraw z firmami na czacie WhatsApp.

 

Szybszy czat dzięki Flows

379303050 1330735467526903 7362157253693641279 n

Uruchomiony został Flows, dzięki czemu firmy będą mogły oferować więcej opcji – szybki wybór miejsca w pociągu, zamówienie posiłku czy rezerwację spotkania – wszystko bez opuszczania czatu. Dzięki Flows firmy będą mogły zapewnić szerokie menu i konfigurowalne formularze, które obsługują różne potrzeby. W kolejnych tygodniach Flows zostanie udostępniony globalnie tym firmom, które korzystają z platformy WhatsApp Business.

 

Wybierz usługę płatności

379648837 824695656022632 6690527535207776459 n

FIrma ułatwia dokonywanie zakupów bezpośrednio w czacie. Od dziś użytkownicy w Indiach mogą dodawać produkty do koszyka i wysyłać płatności przy użyciu wybranej metody ze wszystkich obsługiwanych aplikacji UPI, kart debetowych, kredytowych i nie tylko.

 

Cieszymy się, że możemy współpracować z partnerami Razorpay i PayU, aby płacenie było równie proste, jak wysłanie wiadomości.

 

 

Firmy o statusie Meta Verified w WhatsApp

380588893 185782737799926 2068831830020003801 n

 

WhatsApp umożliwia firmom również uzyskanie weryfikacji Meta, co daje klientom pewność, że rozmawiają na czacie z właściwą firmą. Aby uzyskać status Meta Verified, firmy udowadniają Meta swoją autentyczność, a w zamian otrzymują oznaczenie potwierdzające weryfikację, ulepszoną obsługę konta i ochronę przed podszywaniem się. Firmom zainteresowanym rejestracją Meta Verified będzie oferować dodatkowe funkcje premium, w tym możliwość utworzenia własnej strony WhatsApp, którą można łatwo znaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, oraz obsługę wielu urządzeń, dzięki czemu klientów może obsługiwać wielu pracowników.

 

Wkrótce zaczniemy testować Meta Verified dla małych firm korzystających z aplikacji WhatsApp Business, zanim wprowadzimy ją w przyszłości dla firm na platformie WhatsApp Business.

 

Cieszymy się, że możemy nadal tworzyć przydatne funkcje dla firm, aby poprawić obsługę klienta i inne usługi, i czekamy na informacje, w jaki sposób te nowe aktualizacje pomagają nawiązywać kontakty, budować relacje i osiągać więcej.