Jesteś tutaj:-, Bezpieczeństwo, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek-Potwierdzanie tożsamości w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Potwierdzanie tożsamości w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnia usługę Millennium ID dla użytkowników bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Rozwiązanie działa w oparciu o usługę mojeID dostarczaną przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Klienci banku zyskują możliwość łatwego i bezpiecznego potwierdzania tożsamości online zarówno u dostawców usług komercyjnych, jak i w serwisach administracji publicznej. Millennium ID umożliwia także dostęp do historii logowania i przekazywania danych.

Millennium ID to nowa usługa Banku Millennium, z której klienci mogą korzystać w aplikacji mobilnej oraz w systemie bankowości internetowej Millenet. Na podstawie bankowych danych mają możliwość utworzenia swojej cyfrowej tożsamości, czyli tzw. Środka Identyfikacji Elektronicznej, aby umożliwić zdalne potwierdzanie tożsamości klienta banku z wykorzystaniem usługi mojeID. Dodatkową zaletą Millennium ID jest funkcja sprawdzenia historii logowania i udostępniania danych weryfikacyjnych od początku korzystania z usługi.

 

– W Banku Millennium od wielu lat aktywnie wspieramy transformację cyfrową i w ramach naszych usług rozwijamy również te spoza obszaru tradycyjnych produktów bankowych. Klienci bardzo chętnie korzystają z rozwiązań, które oferujemy. Do naszej aplikacji mobilnej miesięcznie loguje się ponad 2 miliony klientów i ich liczba stale rośnie. Dbamy o to, aby w zasięgu ręki mieli wszystkie potrzebne usługi finansowe, a także szeroki katalog usług dodatkowych dostępnych w banku. We współpracy z KIR oferujemy rozwiązanie, które zapewnia szybkie, intuicyjne i przede wszystkim bezpieczne potwierdzanie tożsamości w internecie. Tym samym wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą wygodnie załatwiać swoje sprawy z poziomu smartfonu czy komputera, bez wychodzenia z domu – powiedział António Pinto Júnior, członek zarządu Banku Millennium.

 

Usługa mojeID to wygodna i bezpieczna metoda zdalnego potwierdzenia tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną – bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie czy punkcie obsługi klienta. Pozwala uniknąć stosowania mało wygodnych metod weryfikacji, jak przesyłanie skanów dokumentów tożsamości czy robienie zdjęć. mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych branż – ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej czy rozrywkowej. Usługa umożliwia też logowanie do serwisów administracji publicznej, a także uwierzytelnienie w procesie zakładania i używania Profilu Zaufanego.

 

– Zapewnienie zdalnego uwierzytelnienia klienta, w sposób w pełni wiarygodny, jest kluczem do rozwoju i upowszechnienia usług cyfrowych. Dlatego usługa mojeID, która w procesie zdalnego potwierdzenia tożsamości łączy komfort i bezpieczeństwo, cieszy się zaufaniem i rosnącą popularnością. Dzięki współpracy z Bankiem Millennium znacząco poszerza się grono potencjalnych użytkowników mojeID. Nasza usługa jest dziś dostępna dla ponad 21 mln użytkowników bankowości elektronicznej – powiedział Wojciech Pantkowski, wiceprezes zarządu KIR.

 

Aby klienci Banku Millennium mogli skorzystać z usługi wystarczy, że na stronie internetowej usługodawcy, w procesie który wymaga uwierzytelnienia użytkownika, wybiorą mojeID jako metodę potwierdzenia tożsamości. Następnie klikną w logotyp Banku Millennium i zalogują się do bankowości online. W kolejnym kroku zostaną poproszeni o wyrażenie zgody na przekazanie danych do usługodawcy, z którego usług chcą skorzystać. Dla klientów korzystających z Millennium ID po raz pierwszy, najpierw zostanie utworzony Środek Identyfikacji Elektronicznej. Użytkownik usługi każdorazowo jest informowany o tym, komu i jakie dane udostępnia. Po zaakceptowaniu tego kroku, następuje automatyczne przeniesienie do serwisu, w którym wymagane jest potwierdzenie tożsamości.

Aby utworzyć Środek Identyfikacji Elektronicznej, bezpośrednio w aplikacji mobilnej lub systemie bankowości internetowej Millenet, wystarczy po zalogowaniu wybrać usługę Millennium ID z zakładki MilleUrząd i potwierdzić dane.

 

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.