Aplikacja mobilna Banku Millennium bije kolejny rekord. Bank może pochwalić się, że już 2 miliony klientów miesięcznie regularnie loguje się i aktywnie korzysta z aplikacji.

Mobilna bankowość cieszy się coraz większą popularnością. Klienci chcą mieć bank zawsze przy sobie, na wyciągnięcie ręki w smartfonie lub tablecie. Bank Millennium oferuje dostęp do swoich usług nie tylko w oddziałach lub przez przeglądarkę, ale właśnie przez nowoczesną i innowacyjną aplikację mobilną, która odnotowała kolejny rekord.

 

– Zaledwie 3 lata temu świętowaliśmy pierwszy milion, a dzisiaj podwajamy tę liczbę! Z miesiąca na miesiąc widzimy, jak klienci coraz chętniej korzystają z dostępu do banku w telefonie. Nasza aplikacja daje im wiele możliwości, a my dbamy, aby było ich coraz więcej. W tym roku udostępniliśmy rządowe wnioski o świadczenia rodzinne i jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który ma je wszystkie w aplikacji. Proponujemy też klientom wiele opcji dodatkowych, a ostatnią naszą innowacją w tym obszarze są kody doładowujące do usług online – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

 

Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Bank Millennium jest liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku. Przez trzy lata z rzędu (2020, 2021, 2022) zdobywał tytuł Najlepszego Banku Cyfrowego w Polsce, przyznawany przez prestiżowy Magazyn Global Finance.