Posiadacze najnowszych smartfonów Huawei mogą już korzystać z mojePZU – rozbudowanej platformy samoobsługowej, za pośrednictwem której klienci ubezpieczyciela mogą załatwić zdalnie większość spraw. Jest to efekt zintegrowania aplikacji PZU z Huawei Mobile Services.

MojePZU dostępne było dotychczas jedynie dla posiadaczy starszych modeli telefonów Huawei z GMS. Od 30 września 2021 r. z popularnej wśród klientów PZU aplikacji mogą korzystać także właściciele smartfonów opartych o HMS z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modeli Y6p, Y5p i P smart 2021 oraz składanego telefonu Mate Xs.

 

– Zależy nam, aby wszyscy nasi klienci mieli możliwość korzystania z mojePZU, dlatego po udostępnieniu aplikacji na starsze urządzenia oparte o Google Mobile Services, przyszła kolej na najnowsze modele Huawei. Aplikacja PZU cieszy się dużym zainteresowaniem – konto na mojePZU ma już ponad 2 mln klientów. Z myślą o ich wygodzie stale wprowadzamy udogodnienia i nowe funkcje w aplikacji – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce w PZU.

 

MojePZU to jedna z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. W serwisie można m.in. zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, kupić ubezpieczenia majątkowe, na życie, umówić badania lub wizytę u lekarza, a także inwestować oszczędności – bez wychodzenia z domu.

Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 141 tys. aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 mln aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.