• Zamówienia można składać za pomocą aplikacji lub na stronie internetowej.
  • Wolt oferuje dowóz tylko z restauracji godnych polecenia. Na platformie można znaleźć lokale reprezentujących wiele kuchni na każdą kieszeń, z różnych zakątków świata.
  • Aplikacja zapewnia nowy wymiar jakości usług – prosty i szybki proces składania zamówień oraz wsparcie centrum obsługi klienta na każdym jego etapie.
  • Niebiescy kurierzy dbają o najwyższy poziom obsługi. Specjalnie przeszkolona załoga dołoży wszelkich starań, aby ulubione danie jak najszybciej dotarło pod drzwi klienta. Średni czas dostawy to około 35 minut.

 

Na łódzkich ulicach pojawili się charakterystyczni niebiescy kurierzy, rozwożący posiłki z restauracji do domów klientów. Użytkownicy, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi z pewnością docenią usługi Wolt. Sprawdzona oferta restauracji, intuicyjna aplikacja, dbałość o standard obsługi oraz krótki czas dostawy, to tylko wybrane zalety oferty fińskiej firmy.

 

Na platformie Wolt łodzianie mogą wybierać dania m.in. z kuchni azjatyckiej, włoskiej, orientalnej, polskiej, wegańskiej, a także amerykańskiej. Wśród lokali partnerskich znajdują się m.in. Roni Burger, Ramenownia, Pasibus, Etno Cafe, Raan Raan Pasta Italiana, Papuvege, Manekin. Na platformie znajdują się starannie wybrane restauracje, ponieważ naczelną zasadą zespołu Wolt jest współpraca tylko z tymi lokalami, w których sami chcieliby zjeść.

W aplikacji Wolt można znaleźć różne oferty promocyjne z wybranych restauracji, które zmieniają się regularnie (tzw. Wolt Specials). Aktualnie trwa promocja „Blue Week” na start,  w ramach której dostępna jest 20% zniżka  na wybrane dania z najlepszych restauracji m.in. w Tel Aviv Urban Food, Otwarte Drzwi czy Krowarzywa. Ponadto każdy nowy klient Wolt w Łodzi na start otrzymuje zniżkę 40zł z kodem 32NMX.

Oprócz zróżnicowanej oferty kulinarnej, Wolt konkuruje jakością obsługi klienta na każdym etapie zamówienia. Zarówno strona, jak i aplikacja Wolt umożliwiają złożenie szybkiego zamówienia za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Następnie klient może na bieżąco śledzić jego status od przygotowania posiłku w restauracji, aż po dostawę pod swoje drzwi.
Co istotne, w razie potrzeby, może w każdej chwili skontaktować się z centrum obsługi klienta Wolt. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z klientami kontaktują się pracownicy firmy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty. Wolt przywiązuje także dużą wagę do doboru kurierów, tak aby tworzyli zgrany i komunikatywny zespół. Istotną rolę odgrywa również ich szkolenie, które gwarantuje wysoki poziom obsługi.

 

Kulinarna mapa Łodzi obfituje w wiele ciekawych i wyjątkowych restauracji. Dlatego kwestią czasu było uruchomienie dostaw właśnie w tym miejscu. Przygotowując się do tego, musieliśmy mieć pewność, że nasza usługa będzie wyróżniała się krótkim czasem dowozu, a także jakością obsługi ze strony kurierów oraz centrum obsługi klienta. Utrzymanie wysokiego standardu usług jest dla nas najważniejsze, dlatego też zasięg dostaw będziemy rozwijali stopniowo – najpierw w obszarze obejmującym najlepsze restauracje w centrum i jego okolicy. Jednak w niedługim czasie planujemy rozszerzyć zasięg dostaw o kolejne osiedla. Takie podejście umożliwia nam dostarczenie gorącego posiłku pod każdy adres w obszarze dowozu i jednocześnie spełnić oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.

 

Niebieskie plecaki już od dawna kojarzyły nam się z dostawą świetnego jedzenia prosto pod drzwi. Bardzo cieszymy się, że Wolt zawitał do Łodzi i już od dziś możemy wspólnie dostarczać Wam nasze wspaniałe burgery. Bardzo doceniamy ich profesjonalizm oraz jakość usług – komentują współpracę właściciele lokalu Roni Burger

 

Wolt Łodz zasieg dostaw

 

Mieszkańcy Łodzi mogą już za pomocą strony lub aplikacji Wolt zamawiać posiłki z wybranych restauracji. 35 minut to średni czas, jaki może dzielić klienta od ostatniego kliknięcia do odbioru jedzenia. Aktualnie z dostaw Wolt mogą korzystać mieszkańcy Śródmieścia, Starego Miasta, Helenowa, Marysina Dolnego, Kozin, Starego Polesia, Karolewa, Górniaka, Księżego Młynu. Zasięg dowozu będzie systematycznie powiększany, a aktualną mapę można sprawdzić w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dostawy zaczyna się od 3,99 złotych.

Założony w 2014 roku w Helsinkach Wolt przywiązuje dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Firma dąży między innymi do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Dzięki specjalnie opracowanemu modelowi, jest w stanie określić poziom emisji generowanej przez każde zamówienie. Proporcjonalnie do jego wielkości, Wolt przekazuje fundusze
na projekty, których celem jest odbudowa lasów w Kolumbii i Amazonii.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 8 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 120 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów.