W 2020 roku liczba użytkowników goodie korzystających z elektronicznych wersji gazetek promocyjnych wzrosła ponad 2,5-krotnie w porównaniu do 2019 roku. W listopadzie br. użytkownicy e-gazetek w goodie otwierali je średnio aż 16 razy. W okresach wzmożonych zakupów użytkownicy szczególnie chętnie sięgają po rozwiązania ułatwiające im korzystne zakupy – np. w tym roku w listopadzie otwarto w goodie o 22% więcej e-gazetek niż w październiku.

Gazetki promocyjne pomagają w mądrych i korzystnych cenowo zakupach – to szczególnie ważne w okresie przedświątecznym. Jak wynika z badań, dwóch na trzech polskich internautów jest zdania, że powinniśmy robić zakupy w sposób bardziej rozważny i przemyślany (badanie „Zakupy 2020” przeprowadzone na zlecenie Millennium Goodie przez PBS na reprezentatywnej próbie polskich internautów w styczniu br.). Prawie wszyscy badani internauci uważają, że to ważne, aby kupowane przez nich produkty były produkowane w Polsce (91%), a dla większości ma również znaczenie czy dany produkt jest ekologiczny (65%).

 

Planowanie zakupów z wykorzystaniem e-gazetek to także oszczędność papieru. Tylko w listopadzie br. w goodie przejrzano ponad 60 milionów stron elektronicznych gazetek promocyjnych, a od czasu udostępnienia w goodie tego rozwiązania około pół miliarda stron – mówi Beata Krupińska, Członek Zarządu Millennium Goodie. – Użytkownicy e-gazetek chcą się dowiadywać o nowościach jak najszybciej, dlatego chętnie korzystają z powiadomień o nowych e-gazetkach, które mogą ustawić klikając w serduszko przy swoich ulubionych markach. Widzimy też, że użytkownicy e-gazetek chętniej tworzą w goodie listy zakupów z produktów gazetkowych – odnotowaliśmy wzrost wykorzystania tej funkcji o ponad 160% od lipca br., kiedy wprowadziliśmy możliwość łatwego dodania produktu widocznego w gazetce do listy poprzez przytrzymanie go palcem – dodaje Beata Krupińska.

 

Bezpłatna aplikacja mobilna goodie i strona internetowa www.goodie.pl to wygodny doradca zakupowy, dający szybki dostęp do informacji o zniżkach i promocjach w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz do aktualizowanych na bieżąco elektronicznych wersji gazetek wielu sieci handlowych. Korzystając z programu goodie cashback można zyskać zwrot części wydatków na zakupy dokonane w kilkuset sklepach online. Aplikacja umożliwia też zakładanie kart lojalnościowych kilkudziesięciu centrów handlowych z całej Polski. Z goodie oszczędzanie pieniędzy może stać się nieodłącznym elementem zakupów – zarówno codziennych, jak i świątecznych.