Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Intuicyjna, spersonalizowana aplikacja daje jeszcze więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych. Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

 

Aplikacja, która dopasowuje się do użytkownika

Pracując nad nową wersją aplikacji postawiliśmy przede wszystkim na personalizację. Nowe goodie dopasowuje się do użytkownika, pokazując najlepsze dla niego okazje zakupowe, promocje ulubionych marek i dostosowując prezentowanie poszczególnych sekcji i opcji do tego, w jaki sposób i jak często dana osoba z nich korzysta. Nowy, przejrzysty layout i intuicyjna nawigacja sprawiają, że znajdowanie zakupowych okazji stało się jeszcze łatwiejsze

– mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie.

 

Dotychczasowa funkcjonalność goodie została podzielona na trzy zakładki widoczne na dole ekranu już po otwarciu aplikacji. Użytkownicy zainteresowani gazetkami promocyjnymi i zniżkami w części „Odkrywaj” znajdą wszystkie najnowsze oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin. W zakładce „Twoje goodie” użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie. Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji.

 

Siła rekomendacji

W codziennym życiu chętnie kierujemy się rekomendacjami innych osób, szukając sprawdzonego produktu czy usługi. Kierując się tą zasadą, oddajemy głos użytkownikom aplikacji mogą oni polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi, dzięki którym społeczność użytkowników goodie łatwo dowie się o polecanych przez innych użytkowników promocjach

– mówi Wojciech Grudzień.

 

Nowe goodie pozwala także sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.

 

Oszczędzanie podczas zakupów online

Usługa goodie cashback, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika, cieszy się coraz większą popularnością. – Liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu br. blisko pięciokrotnie wyższa niż w czerwcu ubiegłego roku. Teraz korzystanie z usługi jest jeszcze wygodniejsze, dzięki rankingom najlepszych ofert stworzonym na podstawie głosów użytkowników czy możliwości szybkiego sprawdzania stanu konta cashback – dodaje Wojciech Grudzień.

 

Wygodne planowanie zakupów

Dzięki intuicyjnej nawigacji w nowym goodie można błyskawicznie odnaleźć aktualne gazetki promocyjne, a produkty z nich dodawać bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. Z mapami galerii handlowych dostępnymi w aplikacji, zakupy przebiegną bardzo sprawnie. W goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski, a możliwość zwirtualizowania wcześniej założonych, plastikowych kart sprawia, że mamy wszystkie karty zniżkowe zawsze pod ręką.