Sportbonus, multipartnerski projekt łączący rozwiązania IT i ideę moneyback ze sportowymi emocjami, uruchomił aplikację mobilną. Jest on dostępna w Google Play oraz App Store. Daje rodzicom możliwość prostego i intuicyjnego użytkowania, a co najważniejsze, wspierania drużyn sportowych swoich dzieci.

Sportbonus

Sportbonus

– Mając na uwadze panujące trendy na rynku e-commerce oraz oczekiwania uczestników programu, uruchomiliśmy aplikację mobilną, z której mogą korzystać zarówno rodzice, jaki i wszystkie drużyny sportowe. Będzie to z pewnością duże ułatwienie także dla trenerów i animatorów sportu, którzy w ramach programu Sportbonus pełnią szczególną funkcję, ponieważ to oni wyznaczają cel zbiórki. Szacujemy, że z aplikacji do końca roku korzystać będzie 10 tys. drużyn sportowych. – komentuje
Bartosz Kwiatkowski, prezes Fundacji Kibica, współtwórca programu Sportbonus.

Aplikacja jest prosta i intuicyjna w użytkowaniu. Po pobraniu jej z Google Play lub App Store rodzic rejestruje się, a następnie wybiera drużynę, którą zamierza wspierać. Dodatkowo może udostępniać osiągnięcia swojego dziecka na tablicy oraz komunikować się z innymi użytkownikami. Co istotne, ma stały dostęp do informacji o sumie zebranych środków na określony cel drużyny. Transakcję przeprowadza korzystając z bogatej bazy ponad 1,1 tys. sklepów, które oferują dodatkowo szereg promocji.

Sportbonus

Sportbonus

Sportbonus opiera się na transakcjach bezgotówkowych dokonywanych w sklepach stacjonarnych i internetowych będących partnerami projektu, które uczestnicząc w programie zyskują pozytywny efekt wizerunkowy. Punktem centralnym inicjatywy są drużyny sportowe, które otrzymują część środków z moneyback na własne cele. Premiowani są również rodzice, którzy zyskują zwrot części środków na konto. Przewagą rozwiązania jest brak konieczności rejestracji dodatkowego identyfikatora. Wystarczy jedynie zarejestrować kartę płatniczą na stronie internetowej sportbonus.pl.

Sportbonus zintegrował wokół programu już 120 tys. rodziców oraz 3 tys. drużyn sportowych, a obie liczby permanentnie rosną. Jak wyliczają jego twórcy, każdy zakup generuje średnio 5-proc. „zwrotkę” na rzecz drużyn, co daje uśrednioną wartość 50 zł miesięcznie od jednego rodzica. Ideę wspiera ponad 40 gwiazd sportu i autorytetów sportowych, m.in. Otylia Jędrzejczak, Apoloniusz Tajner czy Maciej Żurawski, a honorowy patronat nad nią objął PKOL.

Dzięki współpracy z Fundacją Orły Sportu programem mają zostać objęte Orliki oraz 3 tys. animatorów sportu skupionych wokół nich, co w ocenie twórców projektu pozwoli włączyć do niego nawet 1 mln rodziców.

Dajemy rodzicom unikatową możliwość wspierania rozwoju sportowego ich dzieci. Wierzymy, że największe sportowe talenty wykuwają się w lokalnych drużynach sportowych. To właśnie najmniejsze jednostki i ich trenerzy potrzebują szczególnego wsparcia. Jednocześnie naszą ofertę kierujemy także do sympatyków drużyn sportowych już rozpoznawalnych w Polsce i na arenie międzynarodowej, takich jak Skra Bełchatów, z którą współpracujemy – podsumowuje Kwiatkowski.

źródło: Sportbonus