Creative Technology ogłosiła, że uruchamia pakiet Aurora SDK. To narzędzie pozwoli zmienić system Aurora Reactive Lighting w otwartą platformę. Dzięki temu deweloperzy będą mogli swobodnie zmieniać animacje i synchronizować zachowanie podświetlenia. Aż 16.8-miliona kolorów posiada Aurora Reactive Ligting System, który znaleźć można w Sound BlasterX Katana, Vanguard K08, Siege M04, AE-5 oraz Kratos S5.


Aurora SDK jest systemem z API. Umożliwia to deweloperom programowanie sprzętu, który obsługuje technologię Creative Sound BlasterX RGB. SDK zostanie dostarczony wraz z przykładowymi kodami, dokumentacją oraz biblioteką API. Dzięki temu nawet początkujący programiści będą mogli szybko i sprawnie rozpocząć pracę.

SDK jest również wyposażony w Aurora Unity, która synchronizuje zachowanie systemu oświetlenia w produktach Sound BlasterX. Deweloperzy będą mogli stworzyć ekosystem, który składać się będzie z różnych produktów działających jako jeden w kwestii oświetlenia. Przykładowo wtedy, kiedy w danej grze bohater zostanie ranny światła w urządzeniach zmienią się na czerwone, kiedy będziemy atakowali przeciwnika zobaczymy pomarańczowe oświetlenie. Może ono także być wyświetlane w trybie „oddychania”, kiedy szukamy wroga. Możliwości są wręcz nieskończone.

Twórcy, którzy zarejestrują się w programie SDK otrzymają miesięczną aktualizację poprawek z ulepszoną funkcjonalnością, a takżę będą mogli korzystać ze wsparcia od Creative. Programiści mogą pobrać wersję beta Aurora SDK ze strony: BlasterX.com/AuroraSDK.

Kompatybilność

Aurora SDK pracuje z następującymi produktami Aurora Reactive Lighting System:

  • Sound BlasterX Katana
  • Sound BlasterX Vanguard K08
  • Sound BlasterX Siege M04
  • Sound Blaster AE-5 PCIe DAC
  • Sound BlasterX Kratos S5 2.1 USB

Wymagania

  • Windows 7 i wyższy (32-bit oraz 64-bit)*
  • Język programowania C++


* Windows 10 (64-bit) jest rekomendowany do optymalnej wydajności

źrodło: Creative

Kan