Spółka Lexmark ogłosiła europejską premierę rozwiązań do inteligentnego skanowania dokumentów skrojonych na miarę potrzeb firm i ich klientów w sektorze bankowości, ubezpieczeń i handlu detalicznego.

Dostęp do nowego spektrum przygotowanych specjalnie dla tych branż rozwiązań można uzyskać z poziomu dotykowego interfejsu inteligentnego urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark, które pełni funkcję dostępową do kluczowych systemów firmy. Nowe rozwiązania usprawniają, przetwarzają na postać cyfrową i upraszczają zarządzanie informacjami, co ułatwia szybkie skanowanie, przetwarzanie i weryfikowanie danych klientów.

Korzystanie z systemów do inteligentnego skanowania, dopasowanych do potrzeb pracowników sektorów bankowości, ubezpieczeń i handlu detalicznego, na wszystkich poziomach przedsiębiorstwa wymaga jedynie minimalnego przeszkolenia, a w znacznym stopniu ułatwia zintegrowanie informacji i dokumentów zeskanowanych w odległych lokalizacjach.

Platformy rozwiązań właściwych dla danej branży:

  • Skanowanie Lexmark w miejscu sprzedaży dla handlu detalicznego (In-Store Capture), dostępne od 27 września 2017 r., zostało opracowane z myślą o uproszczeniu i przyspieszeniu niewydajnych procesów opierających się na pracy z wykorzystaniem papieru, w tym zapoznanie klientów z ofertą, fakturowanie, otrzymywanie sprawozdań i zgłaszanie zdarzeń pracowniczych, co sprawia, że personel sklepu pozostaje na sali sprzedaży i poświęca czas na obsługe klientów. Bezpośrednia integracja z większością systemów magazynowych i back office’owych w sprzedaży detalicznej zapewnia, że Lexmark In-Store Capture to rozwiązanie gotowe do zastosowania w firmie.
  • Inteligentne skanowanie dokumentów Lexmark dla bankowości, dostępne od 4 października 2017 r., to sprawniejsze procesy opierające się na wykorzystaniu papieru, a tym samym lepsza obsługa klienta oraz większa dokładność i zapewnienie zgodności danych w bankach. System automatyzuje procesy oparte na przetwarzaniu papieru, wykorzystując istniejące urządzenie wielofunkcyjne Lexmark – w miarę otrzymywania dokumentów od klientów procesy towarzyszące wprowadzaniu ich do systemu wykonywane są z zastosowaniem dodatkowych inteligentnych narzędzi. Dzięki temu klienci mogą w łatwy i szybki sposób otworzyć nowe rachunki, uzyskać decyzję kredytową, aplikować o kredyt hipoteczny, przy czym podczas trwania całego procesu informowani są na bieżąco o statusie.
  • Inteligentne skanowanie dokumentów Lexmark dla ubezpieczeń, dostępne od 11 października 2017, wykorzystuje funkcjonalność inteligentnego urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark do ułatwienia ubezpieczycielom konwersji kluczowych procesów na postać cyfrową, co pozwala poprawić obsługę klienta, zwiększyć wydajność i zapewnić zgodność przetwarzanych danych. Pracownicy sektora ubezpieczeń skutecznie i sprawnie skanują i przetwarzają papierowe formularze i dokumenty oraz szybko wprowadzają je do istniejących systemów, co ułatwia elektroniczny obieg spraw i obsługę klienta z każdego miejsca przez kanały cyfrowe.
  • >

    Te trzy specyficzne sektory rynku, które nadal w dużej mierze opierają się na procesach wykorzystujących papier, muszą sprostać ciągłym i rosnącym wyzwaniom rzucanym przez graczy cyfrowych, którzy do kontaktów z klientami wykorzystują internetowe modele biznesowe niosące obietnicę zrewolucjonizowania doświadczeń klientów. Zaprezentowane nowe rozwiązania w zakresie inteligentnego skanowania eliminują bariery uniemożliwiające automatyzację procesów wykonywanych ręcznie z wykorzystaniem dokumentu papierowego, pozwalając na skuteczną i sprawną obsługę klienta, która jest wymogiem współczesnego rynku – komentuje Grzegorz Najda, Country General Manager Lexmark.

    źródło: Lexmark

    Kan