Jesteś tutaj:-, Newsy, Sprzęt-eService wprowadza nowoczesne terminale płatnicze dla przedsiębiorców

eService wprowadza nowoczesne terminale płatnicze dla przedsiębiorców

Przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że terminal płatniczy to nie tylko urządzenie zwiększające sprzedaż, ale też wizytówka firmy nowoczesnej i przyjaznej klientom – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą ARC rynek i Opinia. W odpowiedzi na te oczekiwania eService, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadza do swojej oferty najnowsze terminale Ingenico serii Telium Tetra.

Potrzeby przedsiębiorców i konsumentów zmieniają się nieustannie. Pojawiają się nowe metody płatności, wykorzystujące zaawansowane technologie, dlatego innowacyjne firmy, które dbają, o jakość usług, powinny śledzić potrzeby i oczekiwania swoich klientów. eService przeprowadziła badania wśród właścicieli firm na temat ich potrzeb i oczekiwań, związanych z procesowaniem płatności bezgotówkowych.

Posiadanie terminala płatniczego to dla większości firm handlowych i usługowych konieczność. Terminal ułatwia klientom regulowanie należności, usprawnia obsługę, ale także świadczy o tym, że jesteśmy na czasie. Przedsiębiorcy, którzy oferują płatności bezgotówkowe, nie wyobrażają już sobie, że mogliby funkcjonować bez terminala – podsumowuje wyniki badania Agata Tkaczyk, Dyrektor ds. Badań Jakościowych w ARC Rynek i Opinia.

Badania wykazały, że coraz ważniejszym czynnikiem jest już nie tylko funkcjonalność, ale i wygląd terminala. Ponieważ terminale nie są już niczym zaskakującym, znaczenia nabiera ich jakość, wygląd i zaawansowanie technologiczne. Nowoczesny, elegancki terminal płatniczy podnosi prestiż i korzystnie wpływa na wizerunek firmy – dodaje Agata Tkaczyk.

Z tego powodu eService, jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie wprowadza do swojej oferty najnowsze terminale Ingenico z serii Telium Tetra. Będą to urządzenia przenośne z serii MOVE, a także stacjonarne z serii DESK, z zaawansowanymi pinpadami. W planach jest również włączenie do oferty terminali LANE, przygotowanych do współpracy z systemami kasowymi. Największym atutem nowoczesnych urządzeń jest bezpieczeństwo, gwarantowane dzięki zgodności ze standardem PCI 4. Terminale wyposażone są również w technologię heartbeat, przesyłającą cyklicznie dane o działaniu terminala do eService. Pozwala ona na monitorowanie poprawności działania urządzeń i eliminowania wielu problemów, zanim zaczną wpływać na jakość obsługi Klienta.

Nowe urządzenia charakteryzują się też nowoczesnymi, kolorowymi wyświetlaczami, które są o wiele bardziej czytelne, dzięki czemu w aplikacji można wykorzystać bardziej zaawansowane elementy graficzne, czy chociażby ruchome animacje. Na urządzeniach z wyższych serii możliwe jest także pobieranie dodatkowych aplikacji.


Dzisiaj terminal płatniczy stanowi coraz częściej wizytówkę firmy. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego szukamy rozwiązań, które nie tylko spełniają najwyższe normy bezpieczeństwa, ale też będą podkreślać nowoczesność i profesjonalizm naszych klientów. Badania rynku pozwalają nam poznać oczekiwania w tym zakresie i odpowiedzieć na nie. Staramy się śledzić najnowsze trendy, dlatego jako pierwsi wdrożyliśmy obsługę płatności zbliżeniowych, oraz wdrażamy nowe modele terminali Ingenico
– mówi Marek Paradowski, prezes eService.

Wdrożenie nowych modeli terminali wymaga ścisłej współpracy pomiędzy agentem rozliczeniowym i producentem sprzętu, jakim jest m.in. Ingenico.

eService jest wiodącym dostawcą usług płatniczych w Europie Centralnej. Cieszymy się na rozszerzenie naszej współpracy oraz wdrożenie oferty Telium Tetra. Zaufanie, które eService pokłada w grupie Ingenico, dowodzi naszej zdolności do spełniania wymagań centrów rozliczeniowych oraz ich klientów handlowych – podsumowuje Luciano Cavazzana, Senior Vice President EMEA, Banks & Acquirers Business Unit w grupie Ingenico.

Nowe terminale trafiły już do pierwszych klientów eService.

źródło: eService

Kan



Autor |2017-08-01T07:29:30+02:001 sierpnia 2017 07:29|Kategorie: Inne, Newsy, Sprzęt|Tagi: , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. haskos 1 sierpnia 2017 w 11:54 - Odpowiedz

    Współpracujemy z eService od dosyć dawna – ogólnie u nich stale coś się dzieje, coś zmieniają, dużo poprawiają – nie ma stania w miejscu. Zresztą – branża wymaga rozwoju. Koszty są dosyć OK – najważniejsze, że zmiany nie idą w negatywnym kierunku i oby tak dalej.

  2. Marcin 1 sierpnia 2017 w 21:00 - Odpowiedz

    eService ma jedną zasadniczą wadę.. cenę.. Jest wiele różnych alternatyw bez abonamentowych, bez długich i skomplikowanych umów.. Nie podam nazw bo to nie o reklame chodzi.. jeżeli mogę kupić terminal za 199zł, nie płacić miesięcznej opłaty, tylko procent od transakcji to czy warto bawić się w eService?

    • czarna 22 września 2017 w 08:00 - Odpowiedz

      Zgadzam się. Super rozwiązaniem jest oferta TopCardu, polecam się z nią zapoznać 🙂 Niedrodzy, bezawaryjni, obsluga klienta na nawyzszym poziomie

  3. adaGDY 24 sierpnia 2017 w 10:57 - Odpowiedz

    Mnie zawiedli w eservice i zmieniłam terminal na paysquare – skorzystałam bo mniej płace za terminal i nie doliczaja mi 1% dla polskich biznesówek. Generalnie jestem zadowolona. terminal pracuje wyraźnie szybciej i kasę mam rano a nie po 2 dniach.

  4. edek 3 sierpnia 2018 w 11:43 - Odpowiedz

    Imponujący postęp w tych terminalach – pamiętam pierwszy sprzęt, jaki dostałem od eservice. Zupełnie inna półka niż to, co dawali lata temu. Totalnie inne możliwości, ale najważniejsze, że po prostu widać postęp – nie ma stania w miejscu.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.