Przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że terminal płatniczy to nie tylko urządzenie zwiększające sprzedaż, ale też wizytówka firmy nowoczesnej i przyjaznej klientom – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą ARC rynek i Opinia. W odpowiedzi na te oczekiwania eService, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadza do swojej oferty najnowsze terminale Ingenico serii Telium Tetra.

Potrzeby przedsiębiorców i konsumentów zmieniają się nieustannie. Pojawiają się nowe metody płatności, wykorzystujące zaawansowane technologie, dlatego innowacyjne firmy, które dbają, o jakość usług, powinny śledzić potrzeby i oczekiwania swoich klientów. eService przeprowadziła badania wśród właścicieli firm na temat ich potrzeb i oczekiwań, związanych z procesowaniem płatności bezgotówkowych.

Posiadanie terminala płatniczego to dla większości firm handlowych i usługowych konieczność. Terminal ułatwia klientom regulowanie należności, usprawnia obsługę, ale także świadczy o tym, że jesteśmy na czasie. Przedsiębiorcy, którzy oferują płatności bezgotówkowe, nie wyobrażają już sobie, że mogliby funkcjonować bez terminala – podsumowuje wyniki badania Agata Tkaczyk, Dyrektor ds. Badań Jakościowych w ARC Rynek i Opinia.

Badania wykazały, że coraz ważniejszym czynnikiem jest już nie tylko funkcjonalność, ale i wygląd terminala. Ponieważ terminale nie są już niczym zaskakującym, znaczenia nabiera ich jakość, wygląd i zaawansowanie technologiczne. Nowoczesny, elegancki terminal płatniczy podnosi prestiż i korzystnie wpływa na wizerunek firmy – dodaje Agata Tkaczyk.

Z tego powodu eService, jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie wprowadza do swojej oferty najnowsze terminale Ingenico z serii Telium Tetra. Będą to urządzenia przenośne z serii MOVE, a także stacjonarne z serii DESK, z zaawansowanymi pinpadami. W planach jest również włączenie do oferty terminali LANE, przygotowanych do współpracy z systemami kasowymi. Największym atutem nowoczesnych urządzeń jest bezpieczeństwo, gwarantowane dzięki zgodności ze standardem PCI 4. Terminale wyposażone są również w technologię heartbeat, przesyłającą cyklicznie dane o działaniu terminala do eService. Pozwala ona na monitorowanie poprawności działania urządzeń i eliminowania wielu problemów, zanim zaczną wpływać na jakość obsługi Klienta.

Nowe urządzenia charakteryzują się też nowoczesnymi, kolorowymi wyświetlaczami, które są o wiele bardziej czytelne, dzięki czemu w aplikacji można wykorzystać bardziej zaawansowane elementy graficzne, czy chociażby ruchome animacje. Na urządzeniach z wyższych serii możliwe jest także pobieranie dodatkowych aplikacji.


Dzisiaj terminal płatniczy stanowi coraz częściej wizytówkę firmy. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego szukamy rozwiązań, które nie tylko spełniają najwyższe normy bezpieczeństwa, ale też będą podkreślać nowoczesność i profesjonalizm naszych klientów. Badania rynku pozwalają nam poznać oczekiwania w tym zakresie i odpowiedzieć na nie. Staramy się śledzić najnowsze trendy, dlatego jako pierwsi wdrożyliśmy obsługę płatności zbliżeniowych, oraz wdrażamy nowe modele terminali Ingenico
– mówi Marek Paradowski, prezes eService.

Wdrożenie nowych modeli terminali wymaga ścisłej współpracy pomiędzy agentem rozliczeniowym i producentem sprzętu, jakim jest m.in. Ingenico.

eService jest wiodącym dostawcą usług płatniczych w Europie Centralnej. Cieszymy się na rozszerzenie naszej współpracy oraz wdrożenie oferty Telium Tetra. Zaufanie, które eService pokłada w grupie Ingenico, dowodzi naszej zdolności do spełniania wymagań centrów rozliczeniowych oraz ich klientów handlowych – podsumowuje Luciano Cavazzana, Senior Vice President EMEA, Banks & Acquirers Business Unit w grupie Ingenico.

Nowe terminale trafiły już do pierwszych klientów eService.

źródło: eService

Kan