Do usługi Acer Premium Service dołączają nowe urządzenia. Premium Service gwarantuje zwrot pieniędzy za zakup, w przypadku nienaprawienia urządzenia w ciągu 5 dni.

Acer Switch Alpha 12, Swift 7 i Swift 3 dołączają do wybranych urządzeń serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 biorących udział w promocji Premium Service. W jej ramach klient może odzyskać 100% wydanych pieniędzy na zakup sprzętu, jeżeli serwis nie naprawi urządzenia w przeciągu 5 dni. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdują się na stronie: acer.pl/support

Aż 89% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, jest to niewielki spadek względem poprzedniego miesiąca, w którym takich napraw było 95%. Szybka naprawa jest zasługą wysokiej dostępności części znajdujących się w serwisie ASPLEX we Wrocławiu.

Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów serwisu, 85% osób poleciłoby usługi serwisowe znajomym i stanowi to spadek względem poprzedniego miesiąca. Podobny trend zanotowała ocena jakości, która we wrześniu wynosiła 8,96, natomiast w październiku niewiele mniej – 8,6 punktu w 10-stopniowej skali.

źródło: Acer

Kan