Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia Klienta z usług serwisu.


Rosnąca jakość obsługi klientów, szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. Wg. badań, przeprowadzonych w lipcu 2016 roku, w skali 1-10, ankietowani ocenili serwis Acer na 8,8. Klienci serwisu, zapytani czy poleciliby produkt Acera swoim znajomym, w 85% przypadków odpowiedzieli twierdząco.

Z punktu widzenia klienta, jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozytywną ocenę serwisu jest szybkość naprawy urządzenia. Odpowiadając na tę potrzebę czas potrzebny na kontakt jak i samą naprawę jest ciągle optymalizowany i skracany. W lipcu 2016 klienci korzystający z infolinii średnio oczekiwali na połączenie z konsultantem krócej niż 30 sekund. Z kolei 98,4% urządzeń spędza w serwisie mniej niż 5 dni roboczych. Tak krótki czas naprawy jest możliwy przede wszystkim dzięki dostępności części zamiennych, których 99,4% znajduje się na miejscu, tj. w centrum logistycznym we Wrocławiu.

źródło: Acer

Kan