Podczas targów IFA 2013 Hama pokazała około 3 tysięcy produktów. Obok znanych akcesoriów i urządzeń, pojawiło się wiele interesujących nowinek.

Marshall Stanmore
Marshall Stanmore

Berlińska impreza stanowi doskonałą okazją, żeby zaprezentować najnowsze trendy ze świata elektroniki i komputerów. Targi IFA przyciągają wielu miłośników elektroniki użytkowej i wszelkiej maści gadżetów. Hama jest stałym uczestnikiem targów IFA, a stoisko wystawiennicze niemieckiej firmy odwiedzają tysiące gości. W tym roku na powierzchni prawie 2000 m², niemiecka firma zaprezentowała około 3 tysięcy produktów, m.in. futerały do smartfonów i tabletów, słuchawki, głośniczki, akcesoria do konsol czy cenione przez kinomaniaków kable sygnowane marką Avinity.

Zinken Lilac
Zinken Lilac

Etui dla pań i panów

Hama to jeden z największych na świecie dostawców etui, a oferta firmy jest na tyle bogata, że w zupełności pozwala zaspokoić potrzeby wszystkich klientów. Płeć piękna, odwiedzająca stoisko niemieckiej firmy, bardzo ciepło przyjęła futerały Elle. Zbieżność z tytułem popularnego magazynu dla kobiet nie jest tutaj przypadkowa. Specjaliści od mody, poza wydawaniem pisma, angażują się również w inne projekty. Większość futerałów Elle przygotowano z myślą o użytkowniczkach smartfonów oraz tabletów Apple i Samsunga. Wyszukany styl, ciekawe wzornictwo i ergonomia to największe walory nowej serii futerałów firmowanych przez Elle. Z kolei eleganckie futerały Tom Tailor to propozycja dla panów. Wśród nowych produktów tej marki prezentowanych podczas IFA 2013 świetnie wypadły etui typu hardcase.

Elle
Elle

Muzyczne klimaty

Oferta akcesoriów dla mobilnych nie kończy się na futerałach czy zestawach głośnomówiących. Użytkownicy smartfonów oraz tabletów chętnie zaopatrują się w różnego rodzaju akcesoria muzyczne. Na IFA 2013 wśród słuchawek klasy premium królowały Beats by Dr. Dre oraz Monster. Obaj producenci przedstawili najnowsze modele, które najprawdopodobniej powtórzą sukcesy swoich poprzedników. Najnowsze produkty ze stajni Monster i Beats by Dr. Dre wraz ze światową premierą znajdą się w w ofercie niemieckiego dystrybutora.

uRage
uRage

Udostępnione do testowania były słuchawki Urbanears, w tym model Zinken. To najbardziej zaawansowane słuchawki z portfolio Urbanears, przeznaczone dla profesjonalnych DJ-ów. Jak przystało na produkt ze Skandynawii, charakteryzują się one chłodnym i ascetycznym designem. W Berlinie Hama pokazała nowe, jesienne zestawy kolorystyczne Cobalt, Clover, Lilac.

Miłośnicy muzycznych dźwięków z dużą uwagą przyglądali się gadżetowi w kształcie litery „U”. To adapter wyposażony we wtyczkę do iPhone’a oraz dwa wyjścia do podłączenia słuchawek i głośnika. Jednak bez specjalnego oprogramowania, które można pobrać z AppStore, przejściówka jest całkowicie bezużyteczna. Dopiero wraz z aplikacją można rozpocząć zabawę z dźwiękiem –podkręcać tempo do 125 BMP (ilość uderzeń na minutę), tworzyć płynne przejścia pomiędzy piosenkami czy skreczować. Zabawka dla DJ-ów nosi nazwę Slussen i należy do grupy produktów Urbanears.

Tom Tailor etui
Tom Tailor etui

Do rodziny produktów Marshall Headphones dołączył prezentowany w Berlinie głośnik Stanmore. Stylistyka urządzania nawiązuje do lat 60. ubiegłego wieku. Tłoczone złote logo Mashall oraz złote lamówki nadają wyjątkowej elegancji. W ślad za stylistyką wykonania idzie jakość brzmienia. Stanmore oferuje szerokie spektrum dźwięków, począwszy od głębokiego, mocnego basu, aż po krystaliczne wysokie tony. Głośnik może łączyć się ze źródłem dźwięku poprzez Bluetooth, złącze RCA lub kable jack 3,5 mm. Stanmore współpracuje również z urządzeniami wyposażonymi w złącze optyczne np. Apple TV.

Rozrywka z Hamą

Hama jest znana w świecie elektroniki użytkowej, jako producent akcesoriów gamingowych. Na targi IFA 2013 firma przygotowała wiele nowinek. Z entuzjastycznym przyjęciem spotkały się akcesoria do konsol X-Box One oraz PS4 – kable, huby, stacje dokujące czy podstawki pod kamery. Swojego rodzaju ciekawostką jest fakt, iż pojawią się one w sprzedaży przed rynkową premierą obu kultowych konsol. Goście odwiedzający stoisko wysoko ocenili zupełnie nowy design popularnej marki gamingowej Urage. Ale nie tylko nowości przykuwały uwagę potencjalnych klientów Hamy. Nieustającą popularnością cieszy się też przystawka Internet-TV-Box, zacierająca różnice pomiędzy surfowaniem po Internecie a oglądaniem TV. Urządzenie pozwala na ekranie każdego telewizora cieszyć się zasobami światowej pajęczyny.

Już wkrótce większość prezentowanych nowinek trafi do rodzimych użytkowników smartfonów, tabletów, a także fanów gier komputerowych.

źródło: Hama

Kan